1.852 visninger
|
Oprettet:
Polini speed control? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har en hot hvor alle begrænsninger er taget, der sidder GG på og så 6,5G ruller..
Kan det betale sig og f.eks sætte sådan noget som det her på?
http://speedline.dk/da/scooter/variator-polini-speedcontrol-s-p-241-490/
Uden og ændre andet?
Som i nok kan se har jeg ikke den store erfaring inden for kværn
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
Jeg kører med Malossi Multivar og er godt tilfreds. Men til en standard maskine ville det give mere at sætte 70cc cylinder på, koster næsten det samme.
mar 2009
Følger: 59 Følgere: 70 Scootere: 9 Svar: 1.864
Har selv kørt med både speedcontrol og multivar på minarelli og effekten var ens, så tag det mærke du er mest til.
Hvis du vælger malossi multivar skal du være opmærksom på at du skal ikke montere den medfølende trykfjeder, da den er til sports cylinder, og den sorte ring er en begrænsning.
Jens H: Tit og ofte er det folks egen fejl at et produkt hurtigt går i stykker og får et dårligt rygte hurtigt, dog er der selvfølgelig få produkter som er af ringe/ringere kvalitet.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.429
vil mene du kan få lige så meget mere ud af motorens kræfter, ved at prøve dig frem med andre rullevægte, og trimfjedre i koblingen.
Variomatic er overvurderet.
Der er næsten altid noget at hente i folks vario men det vil der stadig være selvom du køber en der kan følge med en kraftigere motorkraft.
Den vil formentlig stadig være mangelfuldt indstillet.
og så kan det ikke svare sig økonomisk.
Jeg har haft ok mange maskiner men har kun købt bedre vario 1 gang.
Det var til den 70cc jeg har nu.
Så længe din scooter kører med std cylinder ville jeg hellere bruge pengene på at få std varioen helt rigtigt, evt trimme den lidt op ved takeoffs.
skulle ikke koste mere end 200 kr og noget øvelse i at afmontete vario
evt et 70cc kit til 600kr kan godt anbefales.
Mere power uden ret mange flere omdrejninger.
Polini speed control?