{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Krumtapslejer dør og hvilken dyse? {{forumTopicSubject}}

Hej SG, Har idag fået bestilt nye krumtapslejer og ny cylinderkit til stalkeren. har nu skiftet krumtapslejerne 3 gange, da de begynder at hyle efter 1500-2000 km, og efter 3000 der satte cylinderen sig. Mistænker lidt oliepumpen som værende defekt?? kan ikke rigtigt se hvad det ellers skulle være, så ville høre om i havde nogle idéer, da jeg er ved at være træt at skille lortet af hele tiden. Eftersom cylinderen satte sig, har jeg fået mig bestilt en Dr racing 50cc. Hvilken dyse ville i anbefale til det? Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krumtapslejer dør og hvilken dyse?
  • #1   20. aug 2015 Du har køre uden olie, med for lille dyse, eller ikke centreret/afspændt din tap ved monteringen..
    - Hvis ikke det skyldes manglende eller defekt luftfilter, eller skæv motorblok selvfølgelig..

Ang. Dyse, så køb et dysesæt, og start med en dyse #90 og arbejd dig ned af til dit tændrør har den korrekte farve..

Vælg et #8 tændrør hvis du kører meget i byen, eller et #7 hvis du kører lange stræk med fuld gas (bor på landet)..

• #2   21. aug 2015 Enten montere du dine krumtapslejer forkert eller også må det være din indstilling den er gal med.

Husk en oliepumpe skal udluftes hvis den har været kørt tør for olie.

Nu kan jeg ikke huske om simmeringe er lige så åndsvage at montere som på minarelli, men ellers skal du passe på med at banke den for langt ind i vario siden for så lukker du af for oliekanalen.

• #3   21. aug 2015 Har ikke centreret krumtappen ved at banke på siderne før, så det vil jeg gøre. Når jeg indstiller, hvor langt skal jeg så kører imellem hvert dyseskift, for at kunne stole på farven af tændrøret?

Kommentér på:
Krumtapslejer dør og hvilken dyse?

Annonce