{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

hot 50 optræk {{forumTopicSubject}}

HJÆLP!!jeg har en helt ny pgo hot 50 som jeg har pillede skiven og trakten på og så et gg udstødning men nu har jeg købt en racekobling og klokke.. har næsten prøvet alt men den skal over 15 km/h før den virkelig tager ved. den tager slet ikke ved fra bunden men efter de 15 km/h så rykker den, der sidder 8,5 grams ruller i.
INGEN DUMME KOMMENTAR TAK

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hot 50 optræk
  • #1   25. okt 2015 Hvorfor slettede du det andet emne?

Ved du hvad forskellen på en racerkobling og klokke er, i forhold til det originale?

Og hvad er det du vil ha, siden den originale blev skiftet?
    (Ud over problemer)..

• #2   25. okt 2015 Man skulle tro du kommer ude fra 7 kartoffelrække... Prøv at se hvad jeg skrev!!!
    Det betyder at dine dum-smarte kommentarer kan du tage og proppe op et hvis sted... Så vil du være sød at gøre det, tak? smiley

• #3   25. okt 2015 Jeg prøver at hjælpe dig..
    - Præcis lige som alle de andre..

Gider du så svare på mine spørgsmål?

Ser ingen dumsmarte kommentarer?

• #4   25. okt 2015 Når nu jeg prøvet at forklare dig at jeg kan mørke tydelig forskel, hvofor skal du så blive ved med at sidde og spille så klog om det..

Og nej, det tror jeg faktisk ikke jeg gider

• #5   25. okt 2015 Ja der er tydelig forskel..

Før kørte den jævnt, med godt optræk til de 60..
    Nu sker der åbenbart ikke noget?

Svar nu på de spørgsmål hvis du vil ha hjælp..
    - Så skal jeg svare dig på dit/dine..

Spiller skam ikke klog..
    Jeg ved noget om dette emne, og du gør ikke..

• #6   25. okt 2015 prøv at hør her du ved jo ikke en skid om den kørte godt før. og for det andet trækker jeg fra de andre af mine venner som har pillede trakten og skiven så lad vær med at sige at det ikke giver noget..

• #7   25. okt 2015 Nej hvad ved en der har arbejdet med motorere i over 20 år også om det..
    Alt fra knallerter, scootere, fjernstyrede nitro og benzin biler, gokarts, havetraktore, til tuning af benzin og diesel personbiler.. smiley
    6 år som chefmekaniker i Scooterland Aalborg..
    Og nu som procesoperatør..

Den tager sikkert en helvedes masse omdrejninger, før den tager fat i baghjulet, og når den tager fat sker der ikke meget før den kommer op i fart..
    - Men du ved ikke hvorfor..

Men igen.. Hvad ved jeg? smiley

• #8   25. okt 2015 du spiller bar smart med din viden lige nu og lader som om at du ved hvad jeg skal gøre for at lyde klog

• #9   25. okt 2015 Jamen seriøst..
    VIL du bare ikke have hjælp?

Hvor svært kan det være at svare på to simple spørgsmål?

Jeg spiller ikke smart.. Og jeg lyder ikke som om..
    Jeg VED præcis hvad du kan og skal gøre..

• #10   25. okt 2015 simon du skrev selv ingen dumme kommentare, hvorfor kommentere du så selv dumt om jeg må spørge ? smiley

skift tilbage til den standarte kobling der har du størrer chance for at den virker når du ikke køre mere tunet end du gør.

hvilken dyse er der i?
    prøv at skifte dine ruller til 6 grams eller 5,5 grams

• #11   25. okt 2015 hvis den kørte godt med den gamle kobling er trim fjedrene bare lidt for stramme i din nye kobling du skal lige have købt nogle lidt slappere og sat i Simon i forhold til det du har lavet ved den altså taget skiven og tragten og gg rør er det mere normalt at køre med standard kobling end sports/racing kobling

• #12   25. okt 2015 men du kan sagtens bruge den nye kobling bare køb nogle slappere fjedre og gem de andre stramme hvis du skal have evt 70cc på en dag der passer de bedre til

Kommentér på:
hot 50 optræk

Annonce