Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Larm
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #1   20. nov 2015 Prøv med den originale udstødning.

• #2   20. nov 2015 Køre med mallossi MHR cyllinder, så det tror jeg ikk lige??

• #3   20. nov 2015 standard luftfilter

• #6   20. nov 2015 Som sagt std luftfilter.
    Det tager den værste støj ved lavere omdrejninger
    Ekspansionskammeret i udstødningen begynder først rigtig at larme når det går i resonnans ved over 10k omdr.
    Tror godt du kan komme noget lyddæmper uld i udstødningen men ved ikke hvor effektivt det vil kunne blive før det fucker pga luftmodstanden

• #7   20. nov 2015 arrg bare kør pæn.
    Har haft samme problem med en der havde hest... så fortalte jeg hende pænt at jeg nok skulle køre stille forbi (slipper lige gassen de 100 meter)

• #8   21. nov 2015 eller lade være med at køre med en bane opsætning på gaden svære er det ikke hvis du vil køre hurtigt så køb en mc få den på plader og forsikring på den kan holde til at køre den fart den køre længere på literen og den er billigere at blive stoppet på

• #9   21. nov 2015 forsikring og plader gør da ik såen den kan holde til at blive kørt på

• #10   21. nov 2015 Jeg snakker ikke om scooteren

• #11   21. nov 2015 Du kunne jo prøve at finde ud af om du kan købe en udstødning der larmer mindre end den du ejer nu.
    Og ja så kan du smide luftfilter på.

Hvis du ligger og kører ulovligt kan du også lige så godt afmelde din forsikring, den dækker alligevel ikke når din maskine er ulovlig hvis et uheld skulle ske..

Men du kan lige så godt vænne dig til at folk klager over vores scooter/knallerter larmer.
    Så sent som i sidste uge kom en ældre herre som bor lidt længere oppe af vejen og bankede på min dør.
    Han "klagede" også over min standard Jog R larmede meget når jeg kom kørende.

Jeg måtte jo så stille og roligt forklare ham at med alle de fantastiske begrænsninger vores scootere kører med i dag, tager de jo gerne alt alt for mange omdrejninger og larmer forfærdeligt.

Jeg viste ham maskinen og efter lidt snakken frem og tilbage både relevant og urelevant kunne han godt se der ikke var meget jeg kunne gøre.
    Der var ingen sure miner da han gik, bare jeg lovede ikke at køre på min Runner ude på vejen.

Men du kan jo overveje om det er det værd at køre med tun ude på de offentlige veje.

• #12   21. nov 2015 11K og ordentligt luftfilter er nok eneste udvej hvis du vil beholde den cylinder..

• #13   21. nov 2015 standard luftfilter virker hver gang

• #14   21. nov 2015 På med gokart filter! Det virker smiley

Kommentér på:
Larm

Annonce