649 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Miki
Miki
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427

Msp tuning yamaha Msp tuning yamaha

Hej kan ikke finde ud af om msp tuning sælger dele til yamaha jog space for der er kun dele til yamaha jog...... Vil godt ha' en sportspakke med 50 ccm r-setup cylinderkit og en ubegrænset gg udstødning så kan nogle hjælpe her og er CDI boksen med eller uden begrænsning i yamaha jog space..... Eller vil r-setup 70 ccm og r-setup udstødning være bedre men der er udstødningen vel mere bestemt af at rullerne er perfekt indstillet ifh til gg som bare trækker ligemeget hvad ruller der er sat i vario

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Msp tuning yamaha
  • #1   6. dec 2015 det er det sammen jo

• #2   6. dec 2015 kun studs ovs er noget andet

• #3   6. dec 2015 Lad være med at køb 50cc..
    Der er INGEN fordele ved det..

Space bruger samme dele som AS/FS, bortset fra studs..

Glem alt om GG, den er ikke pengene værd, nu når 9K og 11K er kommet..

Med r-Setup sport 70cc, og 9K kittet er du kanon godt kørende..
    - Nemt at indstille, og holder utroligt længe..
    Du kan godt vælge 11K til den cylinder, men den kræver en del mere indstilling, gerne en større karburator, og har ikke helt så meget bundtræk, men dog en anelse højere topfart. (11K egner sig bedre til lidt kraftigere cylindre).

• #4   6. dec 2015 Så med den sportspakke med r-setup 70 ccm og 9K udstødning og alle begrænsninger pillet og standard karburator med standard luftfilter og dyset karburatoren ind til motoren så burdte min yamaha kører godt de 80-90 km/timen er det ikke vigtigt at ramme de rigtige ruller før 9K yder bare det samme eller optimalt som gg...... Men klarer standard krumtappen med brugte lejer fint 9K og r-setup 70 ccm men hvad er forskellen i ydelse hvis der kommer gg og ikke 9K på

• #5   6. dec 2015 Glem GG..

GG er lige så sart med ruller som 9K..

Og ja standard krumtap kan snilt holde..

Men GG er total tam i forhold, og køber du kittet, får du jo udstødningen næsten gratis..

• #6   7. dec 2015 Space bruger også anden cdi end en jog as/fs. Bruger samme cdi som jog r

• #7   7. dec 2015 Nomack. Cdi'en er heller ikke en del af motoren, men en del af ledningsnettet..

• #8   7. dec 2015 Nej det er jeg godt klar over. smiley Men havde læst det som om at han ville have en sports pakke med en ubegrænset cdi, smiley Men det var nu også mere for at han ikke købte en cdi til jog as/fs.

Cdi'en er ikke begrænset på jog space, medmindre du er oppe i mindst racing eller hyper racing opsætning.

Kommentér på:
Msp tuning yamaha

Annonce