{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

50cc 5
50cc 5
Tilmeldt:
22. jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Problemer med hotten {{forumTopicSubject}}

Hey sg. Jeg har min dejlige hot

Opsætning: r-setup Racing
Yazuni r
Malossi multi vario.

Jeg køre med 17,5 mm karburator men det er ikke nok åbenbart for efter jeg har sat yazuni på så køre den kun omkring 40-50 kmt. Før da der sad GG på kunne jeg snildt presse den op på 85. Hvilken str karburator vil i anbefale og hvilket mærke?. Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig. God vind der ude????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med hotten
  • #1   16. feb 2016 ruller og dyse du går jo fra en gg til knæk og en knæk skal hav flere omdrejninger smiley

  • #2   16. feb 2016 indstilling, indstilling, indstilling...

  • #3   16. feb 2016 Der er ikke noget her i livet som kommer let mester..
    - Du kan ikke bare smide dele på og forvente det hele spiller, der skal indstilles..
    - Kan fortælle dig dine ruller ihvertfald er for tunge..

    Det har intet med karburatoren at gøre, 17,5mm er nok..
    - Dog ville jeg smide minimum 21mm på..

    At sætte en GG på den cylinder er jo hul i hovedet..

    Både din Yasuni R og din 17,5mm er begge i underkanten til den cylinder der..
    - Det samme gælder egentlig også din variator..

    Du skal også ud og have anden membran, kobling og krumtap hvis du vil have glæde af den cylinder, og ikke smadre din motor..


  • #4   16. feb 2016 som Michael siger den skal trimmes op i omdrejninger lettere ruller større dyse og husk nu også strammere trykfjeder sådan den får et godt optræk uden remmen fedter rundt sådan den trækker jævnt hele vejen op

  • 50cc 5
    50cc 5 Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   16. feb 2016 Hey gutter det skal lige siges der sidder racerkrumtap på fik ikke lige skrevet det.
    Der sidder også 90 dyse i karburatoren.


  • #6   16. feb 2016 Din dyse er for lille, skift den før cylinderen tager mere skade..
    - Så er det bare kobling, membran og en omgang indstilling du mangler..


  • 50cc 5
    50cc 5 Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   16. feb 2016 Hey Ralle. Har smækket min dellorto 21 mm. På idag. Nu vil jeg gå i gang med at skaffe en anden membran og kobling. Hvilken kobling og membran vil du/i anbefale?;)

  • #8   16. feb 2016 det er kun Ralle der skriver du skal skifte membran og kobling for at køre med denne uds du spørger til i toppen af indslaget det skrev vi andre ikke noget om smiley efter min vurdering kan du bruge det du har

  • #9   16. feb 2016 Lad mig oversætte.. smiley

    Det er kun Ole, der kan finde på at køre med standard membran og kobling, til en højt ydende racing cylinder.. smiley


  • #10   16. feb 2016 det er jo ikke hans nuværende kobling og membran s skyld hans scooter nu kun køre 40/50 med hans ny indkøbte uds

    nu snakker du jo pludeselig smiley om motorforstærkning jeg har tit og ofte kørt over 100 med standard kobling+membran / racing


  • #11   16. feb 2016 Har aldrig sagt membran og kobling er skyld i den lave fart Ole?

    At køre med standard kobling på en racing maskine er at lege med sit liv..
    - Bortset fra det, er det jo bare generelt dumt..

    Og standard membran med metalplader på racing setup giver vel sig selv hvorfor det ikke er smart?

    Ang. Den lave fart, så er det jo med 99% sikkerhed rullernes skyld, som jeg tidligere har skrevet..


  • #12   16. feb 2016 jaja vi er jo enig et sted smiley

  • #13   16. feb 2016 smiley

Kommentér på:
Problemer med hotten

Annonce