553 visninger
|
Oprettet:
Problemer med hotten {{forumTopicSubject}}
Hey sg. Jeg har min dejlige hot
Opsætning: r-setup Racing
Yazuni r
Malossi multi vario.
Jeg køre med 17,5 mm karburator men det er ikke nok åbenbart for efter jeg har sat yazuni på så køre den kun omkring 40-50 kmt. Før da der sad GG på kunne jeg snildt presse den op på 85. Hvilken str karburator vil i anbefale og hvilket mærke?. Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig. God vind der ude????
feb 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 69
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 13 Scootere: 3 Emner: 16 Svar: 1.114
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
- Du kan ikke bare smide dele på og forvente det hele spiller, der skal indstilles..
- Kan fortælle dig dine ruller ihvertfald er for tunge..
Det har intet med karburatoren at gøre, 17,5mm er nok..
- Dog ville jeg smide minimum 21mm på..
At sætte en GG på den cylinder er jo hul i hovedet..
Både din Yasuni R og din 17,5mm er begge i underkanten til den cylinder der..
- Det samme gælder egentlig også din variator..
Du skal også ud og have anden membran, kobling og krumtap hvis du vil have glæde af den cylinder, og ikke smadre din motor..
jan 2009
Følger: 102 Følgere: 84 Scootere: 5 Svar: 4.344
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Der sidder også 90 dyse i karburatoren.
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
- Så er det bare kobling, membran og en omgang indstilling du mangler..
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jan 2009
Følger: 102 Følgere: 84 Scootere: 5 Svar: 4.344
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Det er kun Ole, der kan finde på at køre med standard membran og kobling, til en højt ydende racing cylinder..
jan 2009
Følger: 102 Følgere: 84 Scootere: 5 Svar: 4.344
nu snakker du jo pludeselig om motorforstærkning jeg har tit og ofte kørt over 100 med standard kobling+membran / racing
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
At køre med standard kobling på en racing maskine er at lege med sit liv..
- Bortset fra det, er det jo bare generelt dumt..
Og standard membran med metalplader på racing setup giver vel sig selv hvorfor det ikke er smart?
Ang. Den lave fart, så er det jo med 99% sikkerhed rullernes skyld, som jeg tidligere har skrevet..
jan 2009
Følger: 102 Følgere: 84 Scootere: 5 Svar: 4.344
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Problemer med hotten