419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

STD Tap SMT? STD Tap SMT?

Hejsa alle sammen, har været igang her i løbet af vinteren med og lave en dejlig SMT.

Er dog gået ind i at alle siger 50cc er kedeligt så tænkte på og smække noget 70cc på! Men vil ikke til og skifte tap så hvad tænker i?

Har disse ting:

19mm Del'orto
(Har en 21mm til og ligge)

Power luftfilter
Yasuni Cross

Lige pt køre jeg med Naraku 50cc og køre dejligt.

Men tænker på om det vil holde på std tap?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STD Tap SMT?
  • #1   12. mar 2016 smid powerluftfilteret væk, det er pretty useless. Jeg syntes du skal kigge på nogen sportkits som airsal eller Athena det har jeg kun gode erfaringer med

• #2   12. mar 2016 Køre 70 cc på min nyrenoveret rmx

Fed føelse at blive skudt af fra start

• #3   12. mar 2016 Std tap holder fint til 70cc sportskit

• #4   12. mar 2016 70cc er fin på std. tap. Meeen, det belaster den en del.
    Vil dog råde dig at skifte lejerne til krumtappen, hvis at det er for bøvlet, så er det næsten nemmere at skifte hele tappen.
    - Vil altid råde at skifte tap når at du smider 70cc+ på. For at være på den sikre side.
    Kan dog kun snakke ud fra egne erfaringer, men jeg syntes dog at du skulle smide det ekstra for at få ny tap i, evt. 80cc cylle.
    Vedr. karburator, skal du minimum have 21mm karbu på hvis at det er 80cc. Hvis at det er 70cc syntes jeg dog at en 19mm skulle kunne føde den.
    Hvis at du går op i racing og hyper racing kategorien med de helt tunge alu heste. Så vil jeg nok råde dig til at få skiftet til en racer krumtap + lejer. Men det kræver også en større udstødning, karburator og membran.
    Hht. luftfilter er power filter ikke nødvendig på 21 og under karburatore. Std luftfilter kasse med et indsat i skulle sagtens kunne gøre det.

Håber at det var svar på dit spørgsmål.

• #5   13. mar 2016 Takker for svar, og grunden til der bruges powerfilter / det filter der er på er fordi std filter ikke passer på smiley Min bagstøddæmper er underligt nok alt for stor? Har under en cm mellem den og karburator når jeg sidder på den er den helt inde.

• #6   13. mar 2016 Så brug noget PVC slange, eller noget andet flex slange, så kan du køre det op i luftfilter kassen smiley gjorde jeg.

Kommentér på:
STD Tap SMT?

Annonce