Choke betyder på dansk at kvæle..
Den kan virke på to måder..
Enten lukker den for luften, eller også tilhører den ekstra benzin..
I begge tilfælde skal dette kvæle en varm motor, hvis den er indstillet bare nogenlunde korrekt..
#14
28. maj 2016
Hold nu op.. Det er jo nærmere fordi den er tæt på eller ER korrekt indstillet, er tæt, og der netop IKKE er et problem..
Hvis omdrejningerne stiger når du slår chokeren TIL på en varm motor, så tyder det netop på der er en utæthed eller dysen er for lille..
I dit tilfælde er det lige modsat, hvilket tyder på en meget tæt motor eller en dyse der er perfekt eller en anelse for stor.. - Og derfor IKKE noget problem..
apr 2012
Følger: 46 Følgere: 22 Scootere: 28 Emner: 3 Svar: 35
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
jul 2012
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 22 Emner: 41 Svar: 489
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
jul 2012
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 22 Emner: 41 Svar: 489
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Kan også være noget så simpelt som for høj tomgang..
jul 2012
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 22 Emner: 41 Svar: 489
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
jul 2012
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 22 Emner: 41 Svar: 489
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Choker er jo KUN til at starte motoren op, når den er startet skal den jo ikke længere bruges..
jul 2012
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 22 Emner: 41 Svar: 489
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Choke betyder på dansk at kvæle..
Den kan virke på to måder..
Enten lukker den for luften, eller også tilhører den ekstra benzin..
I begge tilfælde skal dette kvæle en varm motor, hvis den er indstillet bare nogenlunde korrekt..
jul 2012
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 22 Emner: 41 Svar: 489
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Det er jo nærmere fordi den er tæt på eller ER korrekt indstillet, er tæt, og der netop IKKE er et problem..
Hvis omdrejningerne stiger når du slår chokeren TIL på en varm motor, så tyder det netop på der er en utæthed eller dysen er for lille..
I dit tilfælde er det lige modsat, hvilket tyder på en meget tæt motor eller en dyse der er perfekt eller en anelse for stor..
- Og derfor IKKE noget problem..
Hjælp ang baneracer,