{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Karburator/indstilling problemer piaggio zip {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har store problemer med at få min Piaggio Zip indstillet ordentligt. Der sidder malossi sport 70cc på, samt malossi mhr udstødning (ved godt den er for stor, den fulgte bare med og jeg har ikke andre) Jeg har prøvet 3 forskellige karburatorer med forskellige resultater.
Den første karburator var en dellorto 19mm black edition, jeg havde nålen i alle stillinger, og prøvede alle dysser fra 90 til 120, den fik for meget luft med dem allesammen. Så lånte jeg en kammerats dellorto 19mm (ikke sikker på den specifikke model). Med den fik den for meget benzin (4taktede) med en dyse 96, men for lidt med en dyse 90. Jeg kunne kun låne den for en dag, så kom ikke videre end det.
Nu har jeg købt en helt ny 19mm dellorto PHBG DS. men den laver samme nummer som den første gjorde! lige pt sidder der en dyse 116 i og den får stadig for meget luft! smiley

Håber nogle der er lidt klogere på karburatorer end mig kan hjælpe! smiley

Venlig Hilsen Eugene.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karburator/indstilling problemer piaggio zip
  • #1   2. nov 2016 du får den ikke til at arbejde med dem udstødning ligegyldigt karburator

• #2   2. nov 2016 Det er ikke relevant hvilken udstødning der sidder på, jeg er interesseret i hvad der kan gøre at 1 19mm karburator giver den for meget benzin allerede ved en dyse 96, og en anden giver for lidt benzin ved en dyse 120

• #3   2. nov 2016 Lyt til Brian.
    Det er ikke en bil.
    Du kan ikke bare sætte en tilfældig udstødning på og forvente at den skal køre godt.
    Du skriver heller intet om hvilke ruller du har i, eller farven på gnisten osv.

Problemet er næppe dine karburatore.
    Det kan være at forstøveren i karburatoren har noget at sige, men det er ikke karburatoren, som er dit problem.

• #4   2. nov 2016 forskellige str og typer karburatorer bruger forskellige str dysser og har forskellige måle skalaer
    find det mærke karburator og filter du ønsker at køre og dys den ind til blandingen passer går den for meget luft dys op og firetakter den så dys ned

Kommentér på:
Karburator/indstilling problemer piaggio zip

Annonce