Athena Racing LC Athena Racing LC
Kan se der er delte meninger om hvad Athena Racing eller som nogle kalder det Evo kan yde osv. Nogle siger man kan snige det op på 20-21hk andre mener kun 16hk alt efter indstilling og de andre dele man sætter på sammen med Cylinderen... hvad vil i mene jeg kan forvente med det her? Og er der noget jeg bør bytte ud med andet for at komme højere op i ydelse både på i Fart men også i HK... ved godt det C30 måske er lige overdrevet nok men det var lige det der lå på lageret
Cylinder - Athena Racing LC 47,6mm
Topstykke - Athena Racing
Stempel - Athena Racing 47,6 mm
Krumtap - Doppler Endurance 18.000omdr
Krumtapslejer - Malossi
Udstødning - Yazuni Carrera 30 Kevler
Karburator - 26mm Stage6 R/T Black Edition
Studs - Stage6 R/T
Membran - Malossi VL14
Membranplader - Malossi Carbon
Luftfilter - Stage6 Double-Layer
Variator - Malossi Multivar
Blæsehjul - Malossi Multivar
Rem - Malossi MHR Overrange
Kobling - Stage6 Racing Team MK ll 107mm
Koblingsklokke - Stage6 Wingcooler 107mm
Remskiver - Polini Overrange
Tænding - Italkit
Gearing - Malossi 16/35
Sekundær - Polini
Geardæksel - Polini Evolution
Cylinder er portet og polerede!
Ved godt udstødningen måske er lidt over Kill men tror det går når Cylinderen er optimeret sådan...
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 460 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.265
Måske koster det lidt på HK, men det forlænger levetiden og gør den nemmere at justere på gassen, til gadebrug.
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 145 Scootere: 22 Emner: 129 Svar: 718
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 460 Scootere: 7 Emner: 65 Svar: 36.265
Jeg ville vælge C21, så den er nemmere at arbejde med.
Men jeg er ikke skide stærk i de helt store tun, da de larmer alt for meget, til min smag.
Panserne kan høre dig på 3km afstand.
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 145 Scootere: 22 Emner: 129 Svar: 718
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 151 Scootere: 7 Emner: 119 Svar: 858
Du vil skulle have lidt tungere ruller med c30'ern det er det.
På de maskiner hvor de virkelig spiller til det yderste er min erfaring at c21'ern lige er en tand bedre til sprint og bane end c30'ern hvor c30'ern klare sig uden problemer ang HK målinger.
Men nok om det.
Ang HK og ydelse skal du regne med en 15-17 stykker max på det kit også selv om det er portet. Dem der hiver 20-21 HK ud af et portet athena Racing kit er nogen der virkelige virkelig virkelig ved hva de laver både ang portning blueprintning og indstilling.
Og når du selv siger den hovedesagligt skal bruges til gadebrug ville det cylinder være færdigt efter 14 dage det kan simpelhen ikke holde til det hvis du ligger med 20 HK
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 151 Scootere: 33 Emner: 75 Svar: 235
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 151 Scootere: 7 Emner: 119 Svar: 858
Athena evo er ikke nær så god kvalitet som et mallosi team cross både nicasil belægning og stempel kvalitet er væsenlig bedre.
Det er det jeg mener + at hvis din jog med team cross har smidt 20 HK er den jo ikke i nærheden af hva det kit max kan yde. Det er du derimod med et athena. Det vil sige max belastning = Mac slitage
Og hvis du ruller din idag efter 3 måneder med hverdags kørsel tvivler jeg os meget på du stadig har dine 20 HK
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 151 Scootere: 7 Emner: 119 Svar: 858
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 151 Scootere: 33 Emner: 75 Svar: 235
Men ja gir dig ret i man kan godt få mere ud af team cross og ja så ville det da slide meget mere på det. Men lød bare som om bare når man kørte med så store Kit så ville det ikke holde lige meget hvad det var for et
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 151 Scootere: 7 Emner: 119 Svar: 858
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 151 Scootere: 33 Emner: 75 Svar: 235
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 145 Scootere: 22 Emner: 129 Svar: 718
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 151 Scootere: 33 Emner: 75 Svar: 235
Athena Racing LC