{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.292 visninger | Oprettet:

Athena Racing LC {{forumTopicSubject}}

Kan se der er delte meninger om hvad Athena Racing eller som nogle kalder det Evo kan yde osv. Nogle siger man kan snige det op på 20-21hk andre mener kun 16hk alt efter indstilling og de andre dele man sætter på sammen med Cylinderen... hvad vil i mene jeg kan forvente med det her? Og er der noget jeg bør bytte ud med andet for at komme højere op i ydelse både på i Fart men også i HK... ved godt det C30 måske er lige overdrevet nok men det var lige det der lå på lageret smiley

Cylinder - Athena Racing LC 47,6mm
Topstykke - Athena Racing
Stempel - Athena Racing 47,6 mm
Krumtap - Doppler Endurance 18.000omdr
Krumtapslejer - Malossi
Udstødning - Yazuni Carrera 30 Kevler
Karburator - 26mm Stage6 R/T Black Edition
Studs - Stage6 R/T
Membran - Malossi VL14
Membranplader - Malossi Carbon
Luftfilter - Stage6 Double-Layer
Variator - Malossi Multivar
Blæsehjul - Malossi Multivar
Rem - Malossi MHR Overrange
Kobling - Stage6 Racing Team MK ll 107mm
Koblingsklokke - Stage6 Wingcooler 107mm
Remskiver - Polini Overrange
Tænding - Italkit
Gearing - Malossi 16/35
Sekundær - Polini
Geardæksel - Polini Evolution

Cylinder er portet og polerede!
Ved godt udstødningen måske er lidt over Kill men tror det går når Cylinderen er optimeret sådan...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Athena Racing LC
  • #1   20. mar 2017 Den vil være nemmere at indstille med C21.
    Måske koster det lidt på HK, men det forlænger levetiden og gør den nemmere at justere på gassen, til gadebrug.


  • #2   20. mar 2017 Ja okay... jamen den er egentlig udelukkede til Gadebrug smiley men hvad vinder jeg På HK med c30 frem for C21 og hvad for jeg ud af fart med et C21 frem for C30

  • #3   20. mar 2017 Fart og HK hænger sammen.
    Jeg ville vælge C21, så den er nemmere at arbejde med.

    Men jeg er ikke skide stærk i de helt store tun, da de larmer alt for meget, til min smag.

    Panserne kan høre dig på 3km afstand.


  • #4   20. mar 2017 Ja det kan de selfølgelig smiley

  • #5   21. mar 2017 Om du vælger c21 eller c30 til den opsætning der vil du på ingen måder kunne mærke forskel på fart eller HK. Det cylinder kommer ikke til at yde så meget at det udsødningen der har noget at sige.

    Du vil skulle have lidt tungere ruller med c30'ern det er det.

    På de maskiner hvor de virkelig spiller til det yderste er min erfaring at c21'ern lige er en tand bedre til sprint og bane end c30'ern hvor c30'ern klare sig uden problemer ang HK målinger.

    Men nok om det.

    Ang HK og ydelse skal du regne med en 15-17 stykker max på det kit også selv om det er portet. Dem der hiver 20-21 HK ud af et portet athena Racing kit er nogen der virkelige virkelig virkelig ved hva de laver både ang portning blueprintning og indstilling.

    Og når du selv siger den hovedesagligt skal bruges til gadebrug ville det cylinder være færdigt efter 14 dage det kan simpelhen ikke holde til det hvis du ligger med 20 HK smiley


  • #6   22. mar 2017 en scooter med over 20 hk kan nemt holde til hverdag uden kittel sætter sig. min jog da der sad team cross på og smed over 20 hk har jeg brugt til hverdag i over 3 måneder og der har aldrig været problem med den

  • #7   22. mar 2017 Der er os væsentligt forskel på et team cross kit og et athena evo.

    Athena evo er ikke nær så god kvalitet som et mallosi team cross både nicasil belægning og stempel kvalitet er væsenlig bedre.

    Det er det jeg mener + at hvis din jog med team cross har smidt 20 HK er den jo ikke i nærheden af hva det kit max kan yde. Det er du derimod med et athena. Det vil sige max belastning = Mac slitage

    Og hvis du ruller din idag efter 3 måneder med hverdags kørsel tvivler jeg os meget på du stadig har dine 20 HK smiley


  • #8   22. mar 2017 Og portede kits har heller ikk nær den samme levetid som et uportet smiley

  • #9   25. mar 2017 ved jeg så ikke har ikke blokken mere er igang med og bygge den op med tcr 100cc med helt ny blok og alle andre dele.

    Men ja gir dig ret i man kan godt få mere ud af team cross og ja så ville det da slide meget mere på det. Men lød bare som om bare når man kørte med så store Kit så ville det ikke holde lige meget hvad det var for et


  • #10   25. mar 2017 Nej nej det kommer selfølgelig an på ydelsen og indstillingen smiley men når man virkelig skal op og yde max er det ved så mager en blanding af luft og benzin at intet holder til alle de ture som en hverdags knallert køre smiley

  • #11   25. mar 2017 nej det self rigtigt nok

  • #12   25. mar 2017 Tror bare der må en Team Speed på så må jeg smide den her skide Athena Racing eller Evo kald den hvad i vil på hylden selv om den kun har kørt max 100km

  • #13   26. mar 2017 det kommer jo igen and på hvad det yder hvis det ikke yder Max holder kittet i et godt stykke tid

Kommentér på:
Athena Racing LC

Annonce