{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

SX50 - Hvad giver mest power og holdbarhed for pengene? {{forumTopicSubject}}

Hey SG! Jeg har for nyligt anskaffet mig en fin Aprilia SX50 fra 07, som er fuldstændigt standart (bortset fra doppler krumtap der kan tage 18.000omdr.) med pillede begrænsninger undtagen blindrør.

Jeg syntes at den kører rigtigt fint, men jeg savner lidt accelerationen fra min tidl. Suzuki SMX, (den havde 70cc og alt det der hører til, og ca. 14hk)
Så hvis jeg skulle smide lidt penge efter bæstet, hvad ville i så foreslå?
Jeg vil gerne have et setup som bevarer lys osv. (så hvis der skal innerrotor på, skal det nok være MVT Premium) og som rykker godt (+16hk, og gerne bred momentkurve) så den nemt kan gå på baghjul. Jeg har kigget lidt på et brugt Mhr team 80cc som ser ud til at være i fin stand, til 1300kr. Og en leovince xfight udstødning til 800kr. Også i fin stand. Tror dog den er for lille til MHR Team haha smiley
Og så på airsal racing 80cc, og stage6 bigracing 77cc, hvis det skal være fra nyt af.
Jeg har ikke rigtigt lyst til at bruge mere end 3000kr. - 4000kr. Da det begynder at blive en dårlig forretning for mig når den skal sælges engang så.
Alt fra fulde setups, steder man kan købe dele billigt, til råd eller erfaringer vedrørende dette opslag.
Billede for opmærksomhed af min vens rmx, min sx, og en vens sx.
Mvh RRAdventures - tjek mig gerne ud på youtube: https://www.youtube.com/channel/UCXL81aa1JWPMppMHA1MQ1wQ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SX50 - Hvad giver mest power og holdbarhed for pengene?
Kommentér på:
SX50 - Hvad giver mest power og holdbarhed for pengene?

Annonce