{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia SX50 Malossi MHR replica 80cc
  • #1   3. aug 2017 Beskriv lige lavt portet?

    Og ja det kan den godt..


  • #2   3. aug 2017 At portene sidder lavt i forhold til stemplets placering. Og du er helt sikker på, at motoren ikke går hen og bliver for varm, uden yderligere ændringer i forhold til karburator:))


  • #3   3. aug 2017 Ville bare lige sikre mig du ikke mente en mild portning..

    Men hvorfor dog sænke portene i en af de cylindre med nogle af de aller laveste porte i forvejen?
    - Kan umuligt forestille mig det bliver godt på lige netop den cylinder..

    Der er ingenting der skulle kunne gå galt ved at montere den cylinder på en 17.5mm out of box..
    - Det er jo bare en hurtig hverdags cylinder i den øvre sportsklasse..


  • #4   3. aug 2017 Nu ligger spørgsmålet jo nok hos ham fordi at det lyder underligt i hans øre at kunne bruge en karburator der er standard på 50cc til at kunne føde en 80cc. 17.5mm karburatoren er iforvejen rigeligt stor til et 50cc. Og så længe du dyser den tilstrækkeligt op sker der ingen skader.

  • #5   3. aug 2017 Hvad ville en optimal dysse være til cylinderkittet, med alle begrænsninger pillet, lavet om til 6 gear, og en Yasuni cross ml?

    Og tak for hjælpen!


  • #6   3. aug 2017 Det finder du jo ud af. Prøv med en 100 som start så kan du jo høre om den skal længere op. Den skal ihvertfald ikke meget længere ned. Og syntes du at det går skidt eller at den er for svær at indstille så kører kittet noget bedre med en 21mm

  • #7   3. aug 2017 Ralle, han mener at portene ligger lavere fra fabrikken.

    Jeg synes at det er et godt valg, hvis den skal bruges til hverdag, hvor man ikke ønsker for meget støj og gerne vil have et godt bundtræk og en laaaaaangt levetid.


  • #8   3. aug 2017 Forstod på ham at han ville købe det portet, altså den ydelse MSP og Speedline tilbyder..

    Er 100% enig i det er en af de absolut bedste hverdags cylindre hvis der skal lidt fart på..


Kommentér på:
Aprilia SX50 Malossi MHR replica 80cc

Annonce