Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling slipper
  • #1   14. aug 2017 Godt tunet motor med std 50cc cylinder? Arrgh så er den vidst heller ikke vildere smiley din olie kan være elendig eller din kobling kan være spændt for hårdt op. Ja den ja. Også være slidt men så kan du se det da belægningen så skal være næsten helt væk.

• #2   14. aug 2017 Jeg ville selv mene at 12k omdrejninger er rimelig godt af en std 50cc cylinder at være, men jeg fik stadig ikke besvaret hvilke koblingsplader der var bedst.

• #3   14. aug 2017 12.000omdr er hvad de tager længere er den ikke. Og det er ikke omdrejningerne der er afgørende det er effekten. Jamen svar på dit spørgsmål. I dit tilfælde ingen af dem. De har strammere fjedere og du vil køre bedst med det originale som er længe rigeligt til din opsætning

• #4   14. aug 2017 https://www.kgi.dk/product/5418-3319/rieju-rs-2-matrix--2006/kobling-stylepro det her sæt er længe rigeligt. Det er direkte frås at spilde penge på de dyre varianter bre fordi der står malossi eller politi. Ud over det så vil dit problem ikke løse sig hvis du kører på en ukorrekt olie eller ikke har justeret din kobling korrekt. "dette foregår nede i motoren"

• #5   14. aug 2017 Du har sikkert Ret, og koblingen er sikkert også slidt, men siger folk ikke at alt fra Stylepro er noget værre lort?

Olien jeg kører med https://landberg.dk/castrol-power-1-4t-10w-40-4l-p726

• #6   14. aug 2017 det er en fin olie den er til vådkobling det er lidt det vigtigste ellers vil koblingen bare fedte rundt. jo folk siger at stylepro er dårligt. det er ikke et særligt anerkendt mærke. men nu er der stor forskel på et cylinderkit som ikke yder det samme som de store fabrikanter og en koblings plade. det er ligesom når folk er helt vilde efter at købe malossi lejer eller stage 6 lejer men i sidste ende er de alligevel fra fag eller skf men de tager bare noget lign. det dobbelte for dem. er du rigtig heldig er det kina lejer de ligger navn til og så er de lige til at smide i jernkassen smiley

• #7   14. aug 2017 men tap nu lige olien og vandet af og så af med koblingsdækslet og tag et kig smiley du kan bare løsne fjedrene og tage pladerne ud. lig dem tilbage i samme rækkefølge igen. mener at der er 0.75mm belægning på hver side af de nye plader smiley

• #8   14. aug 2017 Jeg ved dog ikke om der er hul et eller andet sted nede ved koblingen, fordi der jeg synes at koblingen kørte lidt sjovt så checkede jeg olien hvor den så kunne tage 180 ml mere olie, men det kunne nok være fordi der blev en luft bobble der jeg hældte det i.

• #9   14. aug 2017 Knallerten skal stå lodret dvs ikke på støtteben og så skal det komme ud af skruen i højre side. Og mht belægning så er det sq vidst nok 0.75mm total. Men mål dine plader i rillerne og så på toppen af belægningen

• #10   14. aug 2017 Jeg ved godt den skal så lodret, men jeg må checke det med pladerne en anden dag når jeg lige får tid, men tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Kobling slipper

Annonce