{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

får kompression og gnist er usikker på benzin men..... {{forumTopicSubject}}

jeg har en rat hidsig jog r som dsv gik død for en måned siden jeg har prøvet alt nu efter min mening og jeg er ved at gå død i det,

jeg ville ud og køre på min jog r jeg tog en tur på 4 km den gik rat unormal men tænkte ikke den bare ville dø den fik rat meget gas og tog rat mange omdrejninger da jeg så kommer til et bomp gassede jeg ned og så op til en rund kørsel så døde den da jeg skulle køre langsom først var den gal med strømmen men det fik jeg fixet på en eller anden måde men, nu ser det lidt ud som om den ikke få rigtig benzin

den vil ikke starte men hvis jeg sprøjter noget kabo starter i så begynder den lige lidt og lyder som om den skal til at komme til liv igen men nej har knap nok kørt med den stage 6 70cc i en måned og regner ik med den fejler noget da den laver meget kompression når jeg holder en finger ind i hullet til tændrøret, har haft kabo af og renset og skilt alt af og samlet igen uden resultater smiley håber nogle kan hjælpe

membranen skulle også være rat ny malossi vl12

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  får kompression og gnist er usikker på benzin men.....
Kommentér på:
får kompression og gnist er usikker på benzin men.....

Annonce