får kompression og gnist er usikker på benzin men..... {{forumTopicSubject}}
jeg har en rat hidsig jog r som dsv gik død for en måned siden jeg har prøvet alt nu efter min mening og jeg er ved at gå død i det,
jeg ville ud og køre på min jog r jeg tog en tur på 4 km den gik rat unormal men tænkte ikke den bare ville dø den fik rat meget gas og tog rat mange omdrejninger da jeg så kommer til et bomp gassede jeg ned og så op til en rund kørsel så døde den da jeg skulle køre langsom først var den gal med strømmen men det fik jeg fixet på en eller anden måde men, nu ser det lidt ud som om den ikke få rigtig benzin
den vil ikke starte men hvis jeg sprøjter noget kabo starter i så begynder den lige lidt og lyder som om den skal til at komme til liv igen men nej har knap nok kørt med den stage 6 70cc i en måned og regner ik med den fejler noget da den laver meget kompression når jeg holder en finger ind i hullet til tændrøret, har haft kabo af og renset og skilt alt af og samlet igen uden resultater
håber nogle kan hjælpe
membranen skulle også være rat ny malossi vl12
dec 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
Kan du mærke forskel på 2 og 8 bar?
Brug nu de 200kr en kompressions tester koster, og få lavet en ordentlig måling!
jul 2003
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 3 Emner: 3 Svar: 108
jul 2017
Følger: 11 Følgere: 106 Scootere: 5 Emner: 44 Svar: 875
dec 2016
Følger: 45 Følgere: 48 Scootere: 5 Emner: 8 Svar: 197
feb 2016
Følger: 22 Følgere: 4 Svar: 186
Det gjorde den ihvertfald??
Nu suger den ikke længere.
Du er nød til at afmontere cylindersæt, der er ingen vej udenom.
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
får kompression og gnist er usikker på benzin men.....