{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Athena Sport {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen har lige fåret et Athena Sport af en makker men da jeg ikke ander en skid om alu cylle kits ville jeg lige høre om hvordan man køre det til og er der ikke et eller andet med noret dyse om der er forskel fra støbejern og om det er et cylle kit der er vær at smide på en vær dags maskine og om et jk 45 er få lille til sådan et kit og om man kan køre med std kabu eller om jeg skal op i en 17,5 eller 21 mm kabu
og når ja det er en hot vi snakker om

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Athena Sport
  • #1   10. mar 2018 Std karburator er alt for lille.
    17,5mm er perfekt til gadebrug, hvis du kun har en 45kmt potte.
    Så bruger den heller ikke alt for meget benzin.

Med en 45kmt potte, så skal du bare holde den under 60kmt og ikke over halv gas, de første 200km og så er den fin.
    Den må ikke komme under 0,8mm squish, da det kan skade cylinderkittet.

• #2   10. mar 2018 okay super og når jeg indstiller squish jaa er det ikke bare en bundpakning mere i få at få det til at passer og er der ikke noret med at lode tin i 1 mm kan bruges til at måle med da jeg ikke har helt styr på det der squish der og skal man ikke søre få på alu at man har få stor dyse i altså støre end på støpe jern (har jeg hørt) men ved ikke om jeg skal vente til jeg får lidt penge også smide noret 11k ss på og noret 21 værk eller 17,5

• #3   11. mar 2018 sæt noget ordentelig uds på
    denne kvalitets Athena alu cylinder med 1 ring er meget omdrejnings villig

• #4   11. mar 2018 okay tror jeg venter til at jeg får nogle penge også gør det ondlight tak få hjelpen smiley smiley

• #5   11. mar 2018 selv tak

Kommentér på:
Athena Sport

Annonce