{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Simon K
Simon K
Tilmeldt:
13. apr 2018
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3

Aprilia Rs4 50cc Tuning {{forumTopicSubject}}

Hej ScooterGalleri,
Jeg har fået købt en Aprilia Rs4 50cc 2017, men synes 30km/t går alt for langsomt. Derfor vil jeg gerne bede jer om nogle råd til en masse tun dele. (Kunne være dejligt med links, samlet alt i alt). Jeg har ingen ide om hvad jeg skal skifte, og hvor meget det koster. Den skal køre omkring 80-90km/t med et voldsomt optræk og en fed lyd. Er der nogle begrænsninger, og hvor sidder de? Håber i vil hjælpe!

Ps, det er en 30 knallert, og den eneste af slagsne i Danmark

Den SKAL kunne starte på el-start

Budget: Under 10.000 kr

På forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia Rs4 50cc Tuning
  • #1   13. apr 2018 Start med at pille alle begrænsninger

  • Simon K
    Simon K Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #2   13. apr 2018 Jeg er helt ny ved kanllert/scooter, så har ingen ide om hvor de sidder..


  • #3   13. apr 2018 Så er det nok heller ikke klogt at køre hurtigere.

    Især hvis du ikke selv kan fikse den når den går i stykker.

    Men de sidder sikkert i udstødningen, luftfilter, karburator, gearing og måske også cdi.


  • #4   13. apr 2018 Vil anbefale dig at du kører lovligt lidt.
    Bare lav den om til 6 gear til at starte med. Så du ikke starter ud på en maskine der kører 90-100


  • #5   13. apr 2018 Jeg syntes det er en god ide at gøre den så vild som muligt fordi så kan du være helt sikker på at du smider den i grøften fordi du ikke har lært af have respekt for sving og løst underlag. Og en god lyd det får du aldrig. Men det bliver muligt st høre den på 3km afstand

  • Simon K
    Simon K Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #6   22. apr 2018 Jeg er professionel motorcross køre, så jov jeg kan godt styre den uden den ryger i "Grøften" + Jeg har en storebror som sagtens kan hjælpe med at fikse den? Jeg har trods alt kørt på den over 600 km... Synes det lyder dumt når "KP" skriver "Og en god lyd får du aldrig" for jeg har set massere af videoer om dem på youtube og det kan de sagten have en fed lyd?!

  • #7   23. apr 2018 14 år og professionel det må jeg nok sige godt gået. At køre på en motocross maskine på en bane og køre på en tung knallert udformet som en mc er slet slet ikke det samme. Du kan nok heller ikke køre motorcykel gp skal du se. Og hvis du syntes at en fed lyd er Raller og larm så fint nok så tager du bare potten af. Det er en 50cc 2 takter den vil altid lyde om en 50cc 2 takter

  • Simon K
    Simon K Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #8   24. apr 2018 Hvem siger jeg er professionel? Smarte..

  • #9   24. apr 2018

    profilbillede
  • #10   24. apr 2018 Du kan få en fed brumme lyd, ved at skille lyddæmperen af og svejse et tykkere rør i.

Kommentér på:
Aprilia Rs4 50cc Tuning

Annonce