{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Dyse 122 for lille ? 124 for stor? {{forumTopicSubject}}

Det ren rødhætte og de 3 bjørne mangler bare grøden eller dysen som er liiiiiiige tilpas..

Aeroxen er næsten færdig indstillet og den kører satme godt MEN men men.. med en dyse str 122 kører den jævnt og trækker hele vejen, jeg vil mene det er den rigtige dyse, tændrøret har også en rigtig pæn farve men scooteren bliver for varm når du har kørt mere end en kort tur.. jeg vælger så at smide en dyse 124 i og det hjælper scooteren bliver ikke længere for varm MEN den kører kun godt når den er kold så snart den kommer op på en god driftstemperatur kører den ujævnt.. kan også se på tændrøret at den får for meget med den dyse.

Hva ville i gøre ? Mere olie i blandingen ? Den er på præcis 2% og det har aldrig været for lidt på nogle af mine gamle maskiner ?
Kølersystemet er fuldt udluftet og fungere som det skal, havde aldrig et problem med at køle den gamle sportsopsætning men ærligtalt så tror jeg ikke den kan følge med.. jeg har et ryg for at tæske mine maskiner og har kun et løst håndled når jeg kører på baghjul

Hva syntes i jeg skal prøve inden jeg køber større køler ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyse 122 for lille ? 124 for stor?
Kommentér på:
Dyse 122 for lille ? 124 for stor?

Annonce