{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

70cc {{forumTopicSubject}}

Hej folkens
Har læst om tun her på scootergalleri, net og ved de forskellige sælger.
Kan ikke blive klog på om man kan sætte 70cc på en original motorblok.
Mange siger ja sagtens og andre siger nej.
Og hvis man skal hen og fjerne skørterne? Mener jeg har læst de bliver kaldt.
Er det nået man kan gøre selv?
Ellers har i nogle fif til at køre lidt hurtigere, skal siges har fjernet begrænsningerne på scooter og potte uden begrænsning ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70cc
  • #1   24. aug 2018 Hvilken maskine

• #2   24. aug 2018 Det er en Pgo bigmax altså en hot 50 som 45 scooter

• #3   25. aug 2018 Så skulle det ikke være noget problem at sætte et70 cc på

Eventuelt gå ind på speedline så kan du vælge de dele der passer på din scooter hvis nu man er ny og ikke er helt sikker på om det passer

Eller eventuel ring til speedline og hær dig til det, det er nogle dygtige folk der arbejder der

• #4   16. mar 2020 Altså hvis det er din blok skulle være blokeret for andre cylinder, så kan du sagtens sagt fjerne de begrænsninger...
    og ellers kan du idag få 70cc cylinder som lavet til at kunne gå på begrænset blok.. 2013 så burde den være begrænset , det eneste som gør at jeg er i tvil er at det er en Big max altså en 45 model .... ellers kan jeg nu sagtens hjælpe dig med det endag (-:

• #5   16. mar 2020 Jeg endte med at købe 46 mm polini, som kan gå ind i begrænset blok og min er begrænset og det er en bigmax. Men vil gerne have lidt hurtigere cylinder næste gang, den runder ca 80 km/t. Men vil man ikke altid det, pengene var bare ikke til det, renoveret jo osse hele motoren

Kommentér på:
70cc

Annonce