{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  41mm cylinder pgo
  • #1   11. dec 2018 Det kan sgu da ikke betale sig at bore en 40mm cylinder op.
    Du er godt klar over at udstødningsporten oftest bliver 1mm mindre eller måske bare samme størrelse?

Det er totalt spild af penge.

Køb et 47mm kit istedet for.
    Så vil det gå op for dig, at det du mener der er vildt, der er slet ikke så vildt alligevel.
    80kmt er helller ikke vildt.
    Min std Big Max ( samme maskine som Hot 50 ), den kørte 75kmt på flad vej, kun ved at jeg fjernede ringen.

Der var noget mere krudt i motorene i 1996.

Hvilken udstødning bruger du?
    Det er vel næppe GG?

• #2   11. dec 2018 ved jeg godt, men min far har maskinerne til det, da den fik en god omgamg tæsk hvis man kan sige det sådan:D
    har hellere ikke sagt 80 kmt er vildt, og ja ved godt der noget mere smæk på de gamle, laver dem ogs selv:D
    ja brugte en gg, men hopper over i en rk9 supersport.
    men den vil da stadig få lidt mere træk på?
    har selv en hot med: 70cc, 21mm, vario,kobling,membran,studs og hebo knæk.
    skal jo satdig have en hverdags maskine, der ikke vækker møj opsigt og larmer

• #3   11. dec 2018 Tommy er det lige meget hvilket stempel det er? Bare det er en 41mm stempel? Ved ikke om kval på stempel er god nok til cylinder eller alt det andet

• #4   11. dec 2018 Slap dog af Tommy og husk at trække vejret ind imellem også smiley

• #5   12. dec 2018 #4
    Slapper jeg mere af, så skider jeg i bukserne.

Det skal bare være et stempel til vandret minerelli.
    Så om det er til PGO, Jog, Sonic eller noget andet, betyder ikke noget, bare det er en motor som passer cylinderkit med PGO.

Du bør dog lige tjekke om dit stempel har en standard højde, målt fra centrum af krydspinden til toppen af stemplets kant.

Kommentér på:
41mm cylinder pgo

Annonce