{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krydspind
  • #1   17. feb 2019 Det altid bedst at skifte til en anden tap , til en der kan holde til det , men du kan nu sagtens sætte det på din tap og køre lidt , men husk lige at være sikker på dine lejer som er i god form ... så du ikke ødelægger alt med det samme ,
    Krydspind burde du sagtens kunne bruge fra andre stempler men de skal værre 100% samme størrelse

• #2   17. feb 2019 Okay, lejerne er helt nye.
    Men det fordi at jeg har købt det her Airsal sport 65cc og krydspinden går mega stramt og man skal banke det i før det vil og jeg kan slet ikke få stemplet med ringrne på i cylinderen. Har ikke haft andet end døje med det cylinder, så tror jeg vil smide det Athena Racing på.

• #3   17. feb 2019 Tag lige billedet af følgende hver for sig hurtig og lig dem her ind nu mens jeg er på he he

Billedet tages af følgende..

Stempel
    Stempelring
    Stmpel og stempelring samlet
    Cylinder
    Din kryds pind
    Nål leje....

• #4   17. feb 2019 Har du prøvet at sætte krydspinden i steplet mens du har det i hånden , bare så du sikker på den kan gå igennem det stempel og evt tag nål lejet med for at se om det kan gå sammen bare så vi 100% sikker på det arbejde sammen

• #5   17. feb 2019 Krydspind kan jeg godt få ind og kan også godt få stemplet på krumtappen, men jeg kan overhovedet ikke få stemplet med stempelringene i cylinderen det er som om de er lidt for store.

profilbillede
  • #6   17. feb 2019 Du sikker på dine stempelringe er vendt rigtig ,
    Mener du kan vende dem forkert på det kitt du har der ,
    De skal lukke samme på stemplet ved den lille bitte tap der i rillen hvor stempelringen sætter , det er en tap i begge riller, og ringen skal lukke samme med begge ender over den lille tap,
    Når du ser tappen og ser stempelringens åbnings så giver det sig selv hvordan du skal monter stelpelringe , for du vender dem med sikkerhed forkert på stemplet så kan de ikke gå helt ned i rillerne og flugse med stempelet som de skal for at kunne gå ind i cylinderen

• #7   17. feb 2019 HUSK PILEN PÅ STEMPLET. Den skal vende i samme retning som din udstødningskanal

• #8   17. feb 2019 Har skam monteret flere cylindre og har aldrig prøvet noget lignende, stempelringene kan ikke presses helt ned i rillen, selvom at de sidder i det lille hak der, kan de vende forkert? Så jeg skal prøve at vende dem om?

• #9   17. feb 2019 det Stempel du bruger som jeg ser på billedet , har det fulgt med det sæt , og var de stempelringe også med i sættet..

Hvis ikke de ringe kan komme ned i rillen på stemplet overhovedet , så passer de da ikke til stemplet

• #10   18. feb 2019 Jeg fik først cylinderen og så kom jeg til at ødelægge stemplet, så jeg købte et nyt til den cylinder, selve stemplet kan godt gå i, men ikke med ringrne på

• #11   18. feb 2019 Jamen så er dine stempelringe ikke de rigtig du skal have ringe som passer til den stempel.
    Ellers link lige hvad for et stempel du havde købt så jeg kan se den på hjemme siden hvor du købte den

• #13   19. feb 2019 Kan da se dine ringe sagtens kan komme ned i rillerne på stemplet ,
    Men er du sikker på de ringe ikke er 47mm for mener da kun de skal være 46mm på det kitt her... ligner nemlig de en anelse for store i omkredsen ...
    tror det nogen da du købte stemplet komplet har forbyttet de ringe om til støre end stemplet er..
    Mål om de mere en 46mm

• #14   19. feb 2019 Okay, men prøv lige se videoen også.
    Ringene var dem der fulgte med til stemplet.

• #15   19. feb 2019 Tror jeg skriver til dem også må jeg se om de vil give mig et nyt.
    Men har sat Athena Racing på nu og det rykker da også ganske fornuftigt, skal bare have det indstillet

Kommentér på:
Krydspind

Annonce