331 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Denis
Denis
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18

Generic trigger hjælp untuning Generic trigger hjælp untuning

Hey knallerthoveder

Jeg blev stoppet forleden og fik at vide at min knallert kørte for hurtigt den rendte ca. 100 med pillet begrænsninger... Jeg fik en dyr kvittering med på gåturen hjem. Problemet er nu at jeg har ingen ide hvilke begrænsninger der sidder på sådan en Generic Trigger fra 12, kender godt til 3 til 6 gear begrænsingen men problemet er at den kører 68 i 3 gear...

Tak for forhånd drenge!
og fortsat god dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Generic trigger hjælp untuning
  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #1   28. feb 2019 1.. Søg i forum, så ville du ha fået svaret på 2sek......

2. Nu kender jeg intet til Generic Trigger, men jeg kan læse;) Det lyder lidt vildt den går ca.100 kun med begrænsinger fjernet, andres køre ca 70km/t kan jeg læse mig frem til:/

3. Begrænsninger er der nogle stykker af ja, jeg har fundet dem på 30sek i forum, så det kan du også selv gøre;)
    Hvis ikke du selv kan søge efter info/hjælp, så kan du da bestemt heller ikke selv skrue;)

• #2   28. feb 2019 Der er jo blindrør i forrøret på gear maskiner og self 3 trins gear andet kan jeg ikke huske smiley kan jo også være du har en anden bagpote på

• #3   28. feb 2019 Hvis den render så stærkt i 3 gear så sidder der ikke lovlig cylinder på!

• Denis
    Denis Tilmeldt:
    jan 2018

#4   2. mar 2019 #1 Intet nyttigt fra din kommentar, dit 1. punkt nok forsøgt hvis jeg ligger et opslag op, dit 2. punkt du ved ik noget om maskinen så ik gør dig klog på hvad den render uden begrænsninger. Dit 3 punkt er forsøgt men kunne kun finde blindrørsbegrænsingen og mine søgeevner har intet at gøre med mine praktiske evner... Tænk for du skriver, istedet for at gøre dig selv til grin på nettet.

• Denis
    Denis Tilmeldt:
    jan 2018

#5   2. mar 2019 #2 Takker!

• Denis
    Denis Tilmeldt:
    jan 2018

#6   2. mar 2019 #3 Jo det gør der har tjekket.

• #7   2. mar 2019 Så render den heller ikke 68km/t i 3 gear. Og hvis den gør så skal den være så uhyre tungt gearet at det er Mishandling. Du har formentligt et originalt bagpå. Det plejer man ikke at skifte. Så skal du have et 11 tands foran. Hvis den tager uhyre mange omdrejninger så skal du have en begrænset CDI. Og så er den begrænset i studsen og så skal der sidde et indtræksrør i luft filteret.

Kommentér på:
Generic trigger hjælp untuning

Annonce