{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karburator hot 50
  • #1   24. mar 2019 1: Forkert indstillet svømmer.
    2: Utæt nåleventil.
    3: En vacumhane som ikke virker.
    4: En kombination af 1 - 3 er ikke usandsynlig.


  • #2   24. mar 2019 Har prøvet at skifte karburator men den gør det stadigvæk det er en 17,5 med 82 dyse

  • #3   24. mar 2019 Ligegyldig hvor mange gange du skifter karburator, så er faktum, at hvis der render benzin ud af overløbet på karburatoren, så er fejlen en af ovenstående 3 grunde, og som oftest "som også skrevet" en kombination af de 3.

  • #4   25. mar 2019 Hvis du har skiftet karburator, og den stadig gør det, ville jeg mistænke din membran smiley

    Men der er flere ting som kan gøre det

    Fx. hvis du har din scooter på SIDEstøttefod, så står din scooter/knallert lidt skævt, og det kan din svømmer ikke lide..og lukker derfor benzin ud.

    Dertil hvis din membran blade er skæve, vil den skyde benzinen ud igennem luftfilter hullet.


  • #5   25. mar 2019 #4 Siden hvornår er en dårlig membran, blevet skyld i at der løber benzin ud af overløbsslangen på en karburator?
    Og hvis det var membranen som var problemet, så ville scooteren næppe kører uden problemer, som den jo gør.


  • #6   25. mar 2019 #4 det var os forkert skrevet, det var meningen der skulle stå svømmer.

  • #7   26. mar 2019 Kan det være fordi jeg køre uden benzin filter

  • #8   26. mar 2019 Nej det kan være fordi din svømmer er skæv eller at den hælder til den ene side, så din svømmer ikke lukker helt i.

    Tjek din svømmer og ventil, buk den lidt op hvis den ikke lukker helt tæt.


  • #9   26. mar 2019 #7 ""Kan det være fordi jeg køre uden benzin filter ""

    Undskyld mig, er du dum? eller skal du bare have det skåret ud i pap? Men nu får du den for tredie gang:
    1: Forkert indstillet svømmer.
    2: Utæt nåleventil.
    3: En vacumhane som ikke virker.
    4: En kombination af 1 - 3 er ikke usandsynlig.

    Så lad nu være med at spørge om andre grunde, for det ER en af disse fejl der ligger til grund for at der pisser benzin ud af din karburator.


  • #10   26. mar 2019 Hvis du har prøvet at skifte karburator og problemet stadig er der, så er det jf #1 og #7 meget sandsynligt du skal have kigget på din vacumhane????

  • #11   26. mar 2019 #10 Enig, vacumhanen er i udu hvis der bliver ved med at pisse benzin ud, MEN svømmer og/eller nåleventil skal også lukke for benzinen, så det kan ikke kun være vacumhanen der fejler.

  • #13   27. mar 2019 Du skak monter en ny kaburator , pgo har det med at gå i lige netop i det sted du har problemet , og monter en ny vacum hane også for den er også ude af drift ...
    ikke begynd at lav det vil ske igen igen længe hvis det virker , med mindre du meget heldig at virker langt tid...

    Køb ny kaburator
    Køb ny vacumhane
    Køb ny vacum slange ( ikke nødvendig hvis alt er intakt men en god ting med nye dele )
    Køb nyt benzinslange (ikke nødvendig hvis alt er intakt men en god ting med nye dele )

    så garanter jeg dig for du over det problem igen du har ...
    og så slipper Du også for alle de indviklet svar du modtager , selv de rigtig nok de svar for så ville du få mest ud af det jeg anbefaler dig m og tror de fleste ville sige det samme til dit problem (-: smiley


Kommentér på:
Karburator hot 50

Annonce