{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

anders J
anders J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

tænker på at lave min ac mina lc {{forumTopicSubject}}

så tænker på at lave min ac mina til lc
ved bare ikke om ik om det vil give mere eller om det bare vil være det samme
har malossi sport på lige nu (70cc)
og vil gerne holde det støbejern da jeg køre langt
så spørgsmålet er om det giver noget hvis jeg kommer noget ligende malosii sport 70cc bare lc isteddet for ac

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tænker på at lave min ac mina lc
  • #1   25. mar 2019 Du skal jo både have pumpe køler og slanger det er jo ikke kun cylinder men kort sagt nej hvis du skifter det det samme cylinder så giver det ikke meget men det giver det at ddm holder sig nemmer kold men hvis din maskine er samlet som den skal så har du ikke noget problem nu så jeg ville ikke gøre det i dit tilfælde

• anders J
    anders J Tilmeldt:
    mar 2019

#2   25. mar 2019 men er lc kits ikke normalt lavet til at yde mere?
    og ja ved godt der skal køler og vand pumpe til

• #3   25. mar 2019 Det var godt

men du kan jo få lc standart cylinder som standart men det er ikke kølingen som gør den yder mere det er hvordan skyllekanaler er lavet

• anders J
    anders J Tilmeldt:
    mar 2019

#4   25. mar 2019 så jeg skal op i noget alu hvis der er eller hvad eller er der vildere støbejerns cylle

• #5   25. mar 2019 Jeg har kørt 100 på et drracing cylindre på en nrg power dt det er ca det samme som du har på nu så jeg ville ikke andre til vildere cylinder fordi jeg forventer du køre på vejen når du siger du køre langt du skal jo lige tænke på de andre også at de forventer at du kommer med 30-60 kmt også kommer du med 90 100 kmt ikke super godt

• anders J
    anders J Tilmeldt:
    mar 2019

#6   25. mar 2019 køre ude på lange lige landeveje hvor der næsten aldrig køre nogle

• #7   25. mar 2019 men et allu cylinder holder jo ligge så godt som et jern det køler bare nemmere det er jo ikke jern eller allu som stempel køre op af det er jo forringen

• anders J
    anders J Tilmeldt:
    mar 2019

#8   25. mar 2019 men alu køre jo kun sådan 1000-2000 km og fabrikkerne selv siger jo at jern køre længere

• #9   25. mar 2019 Jeg har set scooter med allu cylinder som har kørt på det samme cylinder i 2 år uden problemer så hvis du piver over at skifte cylinder hvert andet år så skulle du måske prøve at regne på hvor meget mere benzin du kommer til at skyde igennem den for jeg forventer at du vil op og køre mindst 100 så kommer du ikke til at køre meget mere ind 15 kml

• #11   26. mar 2019 Det er totalt spild af penge, når du kun har støbejern sport på.
    Hvis du skal have ydelse og holdbarhed, som du kan prygle alt det du vil, så skal du have Malossi MHR Replica LC, som du så porter en lille smule, så du går fra 9 HK, til omkring 12-13 HK.
    Det vil holde længe, fordi det er LC med 2 ringe og det er alu.
    Du ville sikkert kunne presse 14-15 HK ud af det og det ville stadig holde, når det er LC.

• #12   26. mar 2019 Du er nok heller ikke stødt på en støbejernscylinder med en udstødningsport, som ligger mindre end 23mm fra toppen.
    For så ville omdrejningerne blive for høje.

Kommentér på:
tænker på at lave min ac mina lc

Annonce