{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tun tænding
  • #1   31. mar 2019 Der er ikke mange racer tændning man kan have lys på

Du indstiller r-setup tændningen ikke rigtig når du siger den aldrig virker

• #2   31. mar 2019 Den har aldrig gnistet, og jo jeg har indstillet den smiley

Jeg har indstillet den helt ligesom MSP-Tuning viser i en af deres videoer

• #3   31. mar 2019 indstillingen er ligegyldig, hvis den ikke gnister.
    Se efter hvilke farver der går til hvad, på din r-setup tænding og hvilke farver der går til hvad på din originale tænding.
    Så kan du nemt se hvad der er pickup, fødespole, stel og lys.
    Det burde ikke være raketvidenskab.

Evt så kom med nogle gode billede af begge statore, fra alle vinkler og gerne tæt på.
    Det virker som om at du er god til at tage billeder og skrive hvad der er hvad.
    Det er der mange herinde, som kunne lære lidt af.

• #4   31. mar 2019 Standard tændingen ser ud til at have hvid/blå & hvid/rød ledning ved pickup

profilbillede
  • #5   31. mar 2019 R-setup tændingen har kun en hvid/rød ledning ved pickup ser det ud til...

Begge tændingerne har en hvid, gul/rød og hvid rød ledning, men standard tændingen har en ekstra hvid/blå ledning ved pickuppen, og R-setup har en sort/rød ledning, som standard ikke har.

profilbillede
  • #6   31. mar 2019 Der er nok bare byttet rundt på ledningerne, i forhold til hvad din CDI har brug for.
    Hvis du har en Jog fs CDI liggende, så sæt den evt sammen med din r-setup tænding og sørg for at din tændspole har fat i din CDI.

Jeg skal stå med det i hænderne, for at kunne finde hoved og hale det.

Du skal se efter hvilke ledninger, der har fat i hvad, på den ene stator og på den anden stator.

Kommentér på:
Tun tænding

Annonce