341 visninger
|
Oprettet:
Dyse, luft og tomgang. {{forumTopicSubject}}
Hey gutterne, jeg står lige pt med en pgo Galaxy 50 som ik lige ville starte efter vi hr pillet lidt med dyserene.
Opsætningen lyder
( DR Racing 70cc, gg udstødning, Racing vario Fra thansen, 8 grams ruller og gul trykfjeder.
Vi kan kun få liv i knallerten i et splitsekund med starterspray, og vi har en 74 dyse i. Og hvordan lyder det med standard indstilling med luftskruen og tomgangs skruen?
Hjælp!!!!
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.681
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
Dyse 74 har INTET med start at gøre.
Den er nok bare pisse utæt, fordi at du har samlet/spændt den forkert.
sep 2018
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 6
Jeg prøver en lidt større dyse men er der nogle str i ville anbefale som mindste dyse ?
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 456 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.134
En anden dyse løser ikke dit problem.
Og da slet ikke, hvis din cylinder nu er slidt ned, pga for lille dyse.
aug 2004
Følger: 29 Følgere: 38 Scootere: 3 Emner: 153 Svar: 2.785
Så har du den i standard position.
Jeg vil dog heller ikke mene det er dysen der er dit problem.. Den burde kunne starte uanset hvor stor dyse er.
Jeg tænker derimod at du ikke får benzin ned til cylinderne, så som Tommy siger, den er utæt et sted og giver ikke vacum. Har du husket vacum slangen? Har du samlet det hele rigtigt? Er der snavs i karburator efter du har haft den splittet ad?
Dyse, luft og tomgang.