Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 takt tun?
  • #1   1. jul 2019 De fleste 4taks maskiner er begrænset i deres CDI enhed og det er nok den jeg vil skifte først på en 4takter.

    Hvis du ikke har rodet i 4 takter før, så vil jeg nok ikke begynde at skifte cylinder osv, da det kræver at man kender lidt til, hvordan en 4 takter virker i dens motor smiley


  • #2   1. jul 2019 Du starter med at lave service på den fordi hvis den er iorden så køre den 60 uden skive og 70 80 med ubegrænset cdi så kan du geare den med en gearing og en anden variator så er du helt sikker på 80 optrækket kunne dog være bedre så kan du så skifte cylinder til hvad du nu vil bruge jeg brugte 90cc fra protuna da de var til og en cdi fra en hot DET SKAL DU IKKE SÆTTE PÅ SÅ SPRINGER CDI SÅ LAD VÆRE !!!!!!!!!!
    Jeg har dog fundet en måde at gøre det på og nej jeg forklare dig ikke hvordan da det ikke er nemt også kan du smide en 21 mm karburator og en anden udstødning så er du oppe på 100 kmt skal det være vildere skal du igang med at fræse i topstykket


  • #3   1. jul 2019 Jeg jeg skal skifte cdi, karburator, cylinder, udstødning ?

  • #4   1. jul 2019 start med service så cdi også resten

  • #5   1. jul 2019 Men hvorfor lige service ?

  • #6   1. jul 2019 fordi at ventiler ikke står rigtigt så forbrænder den ikke som den skal og ny olie og nyt tændrør gør kun godt på en 4 takt

  • #7   1. jul 2019 Jeg har lige givet den frisk olie har for 2 dage siden smiley

  • #8   1. jul 2019 oki

  • #9   1. jul 2019 Skift din CDI og når du mangler optræk, så køber du et 90ccm cylinder inklusiv topstykke.
    Så får den er fedt optræk.
    Undgå at skifte udstødning, for så larmer den bare alt for meget.


  • #10   1. jul 2019 Hvilke 90ccm skal jeg købe? Der er 1.000 forskellige xD

  • #11   1. jul 2019 Og jeg snakkede med scooter specialisten i Horsens i går, han siger at man ikke rigtigt kan gøre / tilkøbe tun udstyr til en 4 takt da intet af det ville hjælpe smiley

  • #12   1. jul 2019 Jeg er helt sikker på at han ikke er ekspert så og at han burde få dig du andet navn

  • #13   1. jul 2019 Ja, så jeg står lidt i en dum sutiation, han siger 1 ting, herinde noget andet, og speedline siger jeg bare kan skifte til et større cylinder samt en ubegrænset cdi boks.

  • #14   1. jul 2019 så søg lidt rundt på Google og her inde og find dine egne svar i stedet for at spørge men det giver vel sig selv du skal have højere rpm for at køre hurtigere det vil sige ubegrænset cdi hvis du vil have mere fart i nu så skal du have højere gearing og for at kunne trække den skal du have flere heste og det vil igen sige større cylinder og hvad det nu indebære så du burde vel kunne se hvem der har ret men hvis du nu ikke helt tror på mig så se under mit galleri der er min gamle sprint den have jeg i 6 år 3 ubegrænset og 3 med 90 cc som var det største den gang

  • #15   2. jul 2019 Tror du selv på at det ikke hjælper at gå fra 50ccm til 90ccm?
    Så mener han vel også at en 1,0 uden turbo er lige så hurtig, som en 1,8 uden turbo?
    Altså med samme antal ventiler.

    Det siger da sig selv, at man mærker forskel, når man får 80% mere motorstørrelse.


  • #16   4. jul 2019 Nu jeg er ikke den helt store scooter kender, så jeg tror / ved ikke alt om det hele Tommy

  • #17   4. jul 2019 Du kommer i hvert fald til at gøre din egen erfaring, hvis du sætter 90ccm på.
    Bare husk at skifte topstykket til 90ccm, så du får nogle ventiler der passer til at skulle lukke meget mere igennem.


Kommentér på:
4 takt tun?

Annonce