{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.370 visninger | Oprettet:

Micki L
Micki L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

VGA Explora {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen. Købte en VGA Explora helt ny fra thansen for lidt over et måned siden vil jeg tro. Jeg ville bare vide om den kan holde til at blive tunet eller om den går hurtigt i stykker?

Hvis man godt kan. Hvad er så den aller nemmeste måde at tune den på.

Bare for at være helt klar. Det er den nyeste model eller i hvertfald dem der bliver solgt.

Mvh. Micki smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Explora
  • #1   2. sep 2019 Lad være da du mister garantien, og den er der stor chance for at du får brug for, da en VGA er noget bras for at sige det lige ud.

• #2   3. sep 2019 Personligt vil jeg ikke lave en VGA ulovlig(højest begrænsning uden for garanti ) det holder de ikke til men køre du til service i garanti perioden og lære selv at lave service på den bagefter er det en fin scooter til daglig dags brug

Jeg har en VGA Digita 45 som har kørt 6000km eneste udgift har været et originalt udstødning til 150kr brugt og ellers har jeg ingen problemer haft

Og jeg har skrevet med en som har en VGA Explorer 4t som har kørt 23000(der er ikke et nul for meget på)

Men det korte af det lange er at en VGA holder kun til lovlig hverdagsbrug hvor man passer godt på den med service og olietjek

• #3   3. sep 2019 Hvis du bare vedligeholder den kan den godt holde til det. Har aldrig haft nogen problemer med min Explora da jeg havde den. Kørte så også med begrænset CDI. Begrænset til 9.000 omdrejninger. Kan holde til 14.000. Så begynder den at ryste fra hinanden.

• #4   11. sep 2019 Alle scooter kan tunes, du skal bare være ekstra med god til at tjekke for olie og tjekke om standen er god osv..

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 183
    #5   13. sep 2019 du kan tune en lovlig VGA explora 4 T med en gameboy eller en laptop .du skal bare have stikket der passer .sider under frontskjoldet og downloade filerne fra longjia som VGA hedder .så køre den 75 km på 2 sec uden alle de problemer med at pille

• #6   24. sep 2019 Det er nemmere forklaret, end hvor svært det er..

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

#7   24. sep 2019 du køber et stik til ECS og et stik til CDI .downloader filerne til 50CC 125CC 250CC til Longjajia .kan man købe på ebay med CD box og det hele .så tager det 5 min på din pc og lave den om.ellers kør ind på bil chip tun som alle værksteder kan lave på 5 min. jeg gider ikke køre ulovligt selv

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

#8   24. sep 2019 PS. i Danmark er det så dumt at man ikke giver 16 årige en 125cc så alle scooter kommer væk fra cykelstigen . i sverige er det sådan .når du fylder 16 år .kan du købe en 125cc. når du så fylder 18 år ved du hvad 2 to hjulet er og får lov til at køre stor maskine .du kan gøre det få en adresse i sverige vis du kender nogen. tag kørekort til 125cc .så må du godt køre på den i danmark selv om du ikke er 18 år.du skal bare have et forsikrings bevis du må køre i udlandet med den.juridisk kan politiet ikke gøre noget.så når der er gået to år har du lov til en stor motorcykel

Kommentér på:
VGA Explora

Annonce