411 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Spørgsmål"
Spørgsmål
Hej alle 1. Spørgsmål Jeg har en runner fra 04 som ikke får nok olie, den har 2 delt gaskabel men hvordan får jeg den til at give mere olie? 2. Spørgsmål Den er luftkølet så det egentlig bare en...
Hej alle 1. Spørgsmål Jeg har en runner fra 04 som ikke får nok olie, den har 2 delt gaskabel men hvordan får jeg den til at give mere olie? 2. Spørgsmål Den er luftkølet så det egentlig bare en...
Skrevet af: Oliver J - 13. apr
Spørgsmål
Hej jeg er lidt i tvivl om noget derfor håber jeg at nogen af jer kan hjælpe mig. Kan man godt tune sin scooter til 39 km uden man får en bøde? fordi det er lidt trist at køre kun 30.
Hej jeg er lidt i tvivl om noget derfor håber jeg at nogen af jer kan hjælpe mig. Kan man godt tune sin scooter til 39 km uden man får en bøde? fordi det er lidt trist at køre kun 30.
Skrevet af: Ludvig S - 2. aug 2022
Spørgsmål
Kan det passe jeg for en bøde på 500kr, hvis jeg ikke har en refleks på min knallert, som er efter 06
Kan det passe jeg for en bøde på 500kr, hvis jeg ikke har en refleks på min knallert, som er efter 06
Skrevet af: Tobias L - 16. jun 2019
Spar penge på din forsikring
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
Hvilket kit er der tale om?
Er pænt sikker på du er gal på den..
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
TS må mene vi er så kloge, at vi kan regne de manglende oplysninger ud, uden mere hjælp
Spørgsmål