Vga Explora Euro-4 4T begrænsninger og spørgsmål Vga Explora Euro-4 4T begrænsninger og spørgsmål
Hej alle,
Jeg er meget nybegynder så tag det stille og roligt, har læst meget om det her med begrænsningerne på VGA, men da jeg ikke er et alt for klogt scooter-hovede ville jeg vide om de informationer jeg har er rigtige, og vil også gerne have svar på nogle spørgsmål
Der er selfølgelig begrænsninger i den, og jeg vil gerne have den kører hurtigere, jeg har ikke tænkt mig at tune den med nyt udstødning og alt det der, har måske tænkt at pille ved begrænsningerne
Jeg har læst mig til at der sad i de gamle 4 takts modeller en ledning du bare piller af og så kører den 60 cirka, den burde sidde under sædeboksen eller hvad nu det hedder. Jeg har også læst mig til at den ikke er der på de nye modeller, aka min type, sidder den i kickstarter boksen, altså inde ved rullerne, er ikke så klog på det område så vil gerne vide om det passer eller de sidder et andet sted.
Vil også spørge om at hvis den ledning er der, om det bare er så simpelt at den skal bare pilles fra hinanden og gemmes væk eller om der skal gøres noget andet, og hvis den bare skal pilles fra hinanden om den så kører de normale 30 igen.
Jeg vil gerne helst beholde garantien fordi jeg ved godt det er noget værre lort det vga der, men jeg har den fordi jeg er ikke rigmand, og skal bare i skole og køre ned til træning nogle gange, så det er ikke alt for meget den bliver brugt, men til skole har jeg cirka 10 km hver vej, så ved ikke om det er værd at pille ved den da jeg heller ikke ved om det kan forværre antallet af km per liter.
Oplys mig endelig, skriv hvis jeg er fuldtkommen tabt, lærer hurtigt.
jul 2019
Følger: 3 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 65
Bøsning ved vario, med forhøjning = Skift til variomaticsæt euro-2 kan købes i T-Hansen fra 200 kroner.
Så er der, begrænsning ved membran. Under indsugningstudsen ved karburatoren.
Så er der ECU/ECS skal skiftet til en ubegrænset ECU/ECS eller køb ECS/ECU 45 km/t
jul 2019
okt 2019
Følger: 12 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4
okt 2019
Er en vario nem at skifte ud igen, tænkte nemlig kun at bruge den anden i weekenden når jeg skal på ture og sådanne med kammerater.
jul 2019
jul 2019
jul 2019
okt 2019
jul 2019
Vga Explora Euro-4 4T begrænsninger og spørgsmål