Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog r
  • #1   26. okt 2019 Stage6 Racing 70ccm MkII , Malossi MHR 70ccm. Du skal op i de kraftigste 70cc cylindre . 14k er lavet til nogle af de kraftigste 70cc cylinderkit .

• #2   27. okt 2019 Hvad ville du købe stage 6 eller malossi

• #3   27. okt 2019 Eller hvad med aluminium cylle?

• #4   27. okt 2019 Malossi MHR 70cc havde jeg nok valgt .
    Hvilken alu. Cylinder tænker du på ?

• #5   27. okt 2019 #4
    Han aner tydeligt vis ingenting om det han laver, så han ender 100% sikkert med at smadre det hele.
    Når han ikke ved at ALLE dem du nævner er alu og at man KUN kan køre med alu på en 14K potte.

Ydermere, så har du vel gjort dig klart at du SKAL have innerrotor på, som betyder at du ikke laver strøm til lyset...?!?

MHR er faktisk ikke stort nok.
    Du skal op i Team Speed og så SKAL dine skyllekanaler tilpasses på diin motorblok.

Cylinderen lever næppe længe, hvis du har tænkt dig at køre med standard gearingen og samtidig give den fuld gas.

14K udstødningen er bygget til de cylindre, som yder sine effekt omkring 13.500 omdrejninger, som iøvrigt larmer helt vildt. Som i sindsygt meget.
    Den udstødning er kun til hvis man vil op omkring 20HK og samtidig kan finde ud af at bygge en motor der kan yde det og holde nogenlunde til det.

Det er en konkurrence udstødning

• #6   27. okt 2019 Jeg har 14/41 gearing på og man behøver da ikke og have anden tænding på for at køre med 14 k

• #7   27. okt 2019 Du kommer aldrig op på 13.500 omdrejninger med en std tænding.
    Enten så knækker krumtappen eller der sker det at statoren smelter.

Eller bare det faktum at den samlede vægt på krumtappen er så høj og i så yderligt liggende en position, så den slet ikke kan spinne sig selv så højt op.

Men byg du gerne sådan en motor med std tænding og kør den på et rullefelt ned låst variator, så vi kan se effektkurven.

• #8   27. okt 2019 Hvad vil du så forslå hvis jeg skal have noget der sparker røv?

• #9   28. okt 2019 Hvad sparker røv?
    Snakker vi 12-14 HK, som trækker virkelig godt og som kan holde ret lang tid, eller skal du have noget der er svært at indstille og som kan være svært at håndtere, men som så yder 18-20 HK?

Jeg tænker Dellorto 21mm, Malossi Multivar, Stage6 Sport Pro, Doppler Endurance eller tilsvarende og en Yasuni C16.

• #10   28. okt 2019 Tak

• #11   29. okt 2019 Grunden til at jeg ikke kan bruge min 14 k er det at den skal have mange flere omdrejninger

• #12   29. okt 2019 Grundet til det er at den er lavet til de kraftigste 70cc cylindre . Den er for stor til de mindre voldsomme 70cc cylindre .

• #13   29. okt 2019 F.eks På denne opsætning fungere 14k , maskinen yder også over 18hk .
    Cylinder : Polini evolution 3 ø12
    Krumtap : Polini Racing ø12
    Krumtaps lejer : Polini evolution
    Simmerringe : Polini viton
    Kaburator : Polini 28mm
    Luftfilter : Stage 6 drag-race
    Udstødning : R-setup 14k
    Variomatik : Stage6 R/T CVT Oversize
    Remskive : Stage6 R/T Oversize Torque Boost 128mm
    Studs: Stage 6 R/T
    Membran: Polini evolution
    Kobling : Stage6 RACING Torque Control MkII - 107mm
    Koblingsklokke : Stage6 Wingcooler - 107mm
    Gearing : Polini sekundær 14/41
    Gearing : Stage6 primær
    Geardæksel : Polini evolution
    Tænding : Malossi eprom MHR team
    Elektronisk vandpumpe 12V

• #14   29. okt 2019 Og det skal så også lige siges min cylinder er spidset og poleret i skyllekanalerne .

• #15   29. okt 2019 Og blokken flowoptimeret og tilpasset til cylinder .

• #16   29. okt 2019 #13 + #14 + #15

Jeg lægger mest mærke til disse ting, som han næppe har i tankerne.
    Tænding : Malossi eprom MHR team
    Elektronisk vandpumpe 12V

• #17   29. okt 2019 #16 tror jeg heller ikke han har . Og tænker også det er noget af et projekt at kaste sig ud i hvis man ikke ved alverden om scooter tuning .

• #18   30. okt 2019 #17
    Han glemmer sikker også Loctite på vario møtrik, som man absolut bør/skal, når man har så mange HK og så mange omdrejninger.

• #19   1. nov 2019 #9 Kan anbefale den opsætning har den samme og min jog går fed

Kommentér på:
Jog r

Annonce