{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Oliver R
Oliver R
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19

speedfight 2 der ikke vil starte {{forumTopicSubject}}

Har en speedfight 2 ac der ikke vil starte. Jeg ved at den har gnist, kompression og benzin. Den har lige fået skiftet membranplader da man kunne se lys igennem og cylinder. Begge ting er sat på af en mekaniker.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  speedfight 2 der ikke vil starte
  • #1   27. dec 2019 Så kunne det jo være defekte simmeringe ved krumtap. Jeg havde engang en speedfight 2, og hver gang den blev startet poppede simmeringene ud, jeg ved ikke om det er en svaghed ved dem.

• Oliver R
    Oliver R Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #2   29. dec 2019 Den har lige fået skiftet krumtap af speedline og simmeringe

• #3   31. dec 2019 Jeg ville prøve med dieselstart - evt. en snaps benzin direkte ned i karburatoren, hvis du lige hiver gasspjældet op - nogen gange skal der bare ligesom lidt mere til for at få liv i dem, hvis den har været adskilt.

Men et nyt tændrør kan også være en ide - eller rengør i første omgang tændrøret med dieselstart eller bremserens og sod det godt til med en lighter - der kan nemlig være stor forskel på hvilken vej gnisten løber om det er i fri luft eller under kompression.

Jeg har også lige lavet en scooter - her var der hældt kølevædske i 2-taktsoliebeholderen - og det sætter sig øjeblikkeligt på tændrøret.

Kommentér på:
speedfight 2 der ikke vil starte

Annonce