420 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tuning pgo Hot"
Pgo hot 50 tuning
Hej alle sammen jeg står med et lille spørgsmål, jeg ville høre om nogle viste ca hvilken dyse men skal køre med hvis opsætning er: DR 70cc 24mm kabu flad gas spjæld Så igen ville hære om i...
Hej alle sammen jeg står med et lille spørgsmål, jeg ville høre om nogle viste ca hvilken dyse men skal køre med hvis opsætning er: DR 70cc 24mm kabu flad gas spjæld Så igen ville hære om i...
Skrevet af: Mikkel U - 4. aug 2021
PGO HOT Tuning
Hey SG! Min kammerat har fået fat i en variator 16x13 mener jeg det er. Vil den kunne sættes på en PGO HOT hvor alle begrændingerne er taget uden at skulle ændre på noget andet? Og hvis det kan...
Hey SG! Min kammerat har fået fat i en variator 16x13 mener jeg det er. Vil den kunne sættes på en PGO HOT hvor alle begrændingerne er taget uden at skulle ændre på noget andet? Og hvis det kan...
Skrevet af: DatWhiteBoi - 22. maj 2014
pgo hot 50 tuning
hvor hurtigt kører end pgo hot 50 med følgende: [b]gg udstødning powerluftfilter ingen begrænsninger[/b] 70cc? 49cc std?
hvor hurtigt kører end pgo hot 50 med følgende: [b]gg udstødning powerluftfilter ingen begrænsninger[/b] 70cc? 49cc std?
Skrevet af: Hans Christian P - 28. okt 2019
Spar penge på din forsikring
jan 2010
Følgere: 281 Scootere: 14 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 24.682
nov 2018
Følger: 15 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 3
Tuning pgo Hot 50