{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabu
  • #1   29. jan 2020 størrelsen af hullet der går igennem er forskellen.

    støre karbu: mere ydelse i høje omdrejninger, men værre bundtræk og gasrespons.

    mindre karbu: mindre ydelse i høje omdrejninger, men bedre bundtræk og gasrespons.

    vi skal vide hvad dit setup er for at kunne anbefale en, de fleste kører med alt for stor karburator på deres setup.


  • #2   29. jan 2020 Det bliver med pillede begrænser, ubegrænset udstødning og en 70cc

  • #3   29. jan 2020 jeg ville bare beholder standard, på min gamle hot 50 beholdte jeg standard karbu på 70cc black trophy og yasuni R og den havde en god respons og kørte 90.

    og behold standard filter, "powerfilter" burde ikke bruges med mindre det er nødvendigt.


  • #4   29. jan 2020 Vil prøve med std kabu, og hvis det skidt, må jeg få en 17,5 mm kabu, tak for svar.

  • #5   30. jan 2020 en 70cc kører 1000 gange bedre med større karbu, skiftede fra std til 19mm på min jog r og nu vil den bare på baghjul. Det skader aldrig at prøve men ville klart anbefale du køber en større smiley medmindre du tilfreds med det en std kan yde.

  • #6   30. jan 2020 kommer også an på hvilken 70cc.

    70cc MHR eller Stage 6 racing skal sjovt nok have en større karbu.

    men de billege "sport" støbejerns cylindere har ikke brug for større karbu.

    og det bedste ved at bruge std er at du sparer et kæmpe benzinforbrug.


  • #7   30. jan 2020 du får altid bedre optræk på en 70cc når du skifter til større karbu, så det kommer an på hvad man er til.

    Min behøvede ikke en anden men med de 19mm flyver den bare der ud af.


Kommentér på:
Kabu

Annonce