{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Hot 50 - krumtap, olieblander osv. {{forumTopicSubject}}

Hey, overvejer at sportstune min hot 50(en lækker hverdags opsætning)
Har overvejet lidt af hvert, altså ting som hvad kan std. Krumtap holde til? Og kan man uden problemer køre med olieblander? Hvilke dyse skal jeg starte ud med?

Har overvejet et polini sport 70cc, eller Malossi 70cc.
Har også overvejet et enkelt 50cc sport kit, som er dr Racing. Fordi man kan køre med std top stykke, fungere det fint eller hvordan?

Tusind tak, på forhånd:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50 - krumtap, olieblander osv.
  • #1   20. mar 2020 Jeg købte polini 70 cc 46 mm, fordi passer i motorblokken med krave i. Og det sport tun så burde original krumtap holde til
    Polini 70 CC 46 mm, polini CP 21 mm kaburator, race stator,stage6 drag race luftfilter, polini kobling, polini vario, klokke fra malossi og GG udstødning. Den render omkring de 80 km/t. Men ville tag en anden potte hvis jeg havde råd


  • #2   20. mar 2020 Std krumtap kan sagtens holde til sports tuning.
    Endda til mere højtydende sport cylindre som mhr replica og formentlig også s6 sport pro.
    Dog nok med lidt kortere service interval.

    Ingen grund til at nøjes med 50cc.
    Polini sport yder en sjat mindre end malossi sport/top performance black trophy/dr evolution.

    Du kommer ikke over det omdr tal olie blanderen er lavet til, så den kan du sagtens køre med.
    Den bliver først uholdbar med semiracing tun.

    Overvej s6 streetrace der vist skulle komme op på lidt højere topfart selvom den kun yder et sted mellem polini sport og malossi sport

    Og brug std luftfilter.
    Du får intet ud af larmefilter.
    Det skal bare tilpasses lidt hvis du sætter en anden karburator på


  • #3   20. mar 2020 Dyse afhænger af udstødning og cylinder og om du bruger std luftfilter.
    Malossi sport, gg eller lignende og std karb med std luftfilter så ville jeg starte med dyse 90 og sikre mig den er alt for stor. For så at gå nedad. Formentlig til i omegnen af 80


  • #4   20. mar 2020 #1, #2, #3 tusind tak:)

Kommentér på:
Hot 50 - krumtap, olieblander osv.

Annonce