Rsetup 70cc vs streetrace {{forumTopicSubject}}
Hej igen SG
Mit malossi sport 70cc har muligvis sat sig (tjekker self inden jeg køber)
Og da pengepungen ikke er den dybeste lige nu pga jeg lige har købt vario, kobling og rem, vil jeg self ikke til at blæse mine sidste skillinger af på stage hvis rsetup klarer den næsten lige så godt.
Såeh spørgsmålet(/ene) er:
Hvordan ligger de ydelsemæssigt i forhold til hinanden?
Kan R-Setup klarer længere ture flere gange om ugen/pålidelighed?
I forhold til Rsetups pris, kan det så bedre betale sig end at købe stage6 hvis man er presset på penge?
Håber det hele gav mening, da det er skrevet hurtigt med stress oveni
Tak på forhånd!
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 662 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.456
R setup skulle yde en del mere 10-20% men så inden for et snævert område der ligger en anelse højere end typisk for sport kits
https://www.pedparts.co.uk/blog/malossi-sport-vs-polini-sport-vs-stage6-sport-pro-70cc
sep 2016
Følger: 7 Følgere: 56 Scootere: 2 Emner: 21 Svar: 33
dec 2017
Følger: 4 Følgere: 428 Scootere: 1 Emner: 64 Svar: 473
sep 2016
Følger: 7 Følgere: 56 Scootere: 2 Emner: 21 Svar: 33
jul 2011
Følger: 18 Følgere: 140 Scootere: 1 Emner: 76 Svar: 1.393
Og dette er bevist på rulle felt
Så umilbart hvis stage6 og R-Setup og lige yder det helt samme , så tror jeg bestemt de holde lige længe , hvis altså , indstillingen bliver lavet så det holder og kan tåle at køre i den lidt mere afslappet gas position he he ...
Ydelsen tror jeg et eller andet sted bare at streetrace yder en smule mere hvis altså de rigtig dele kommer for ... jeg er næsten tilbøjelighed til at sige hvis polini sport og streetrace yder det samme på en test så er indstillingen på streetrace ikke sat rigtig op .
For mange undervurder stage6 streetrace 70cc sport.. og det lidt synd for det kikker man på YouTube med nogen rullefelter med det kit på så yder det nogen steder op til 11Hk
Hvis jeg kan finde videoen på YouTube igen så linker jeg den lige her inde
Rsetup 70cc vs streetrace