{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

italkit ydelse pengene værd ? {{forumTopicSubject}}

er igang med et motorprojekt, og i den forbindelse mangler jeg enlig kun at udskifte tændingen da den pt er standard..

men er i stor tvivl om hvor vidt det kan betale sig i forhold til udgiften ved at ændre tændingen fra std til en italkit.

Inden man er færdig med indkøb løber det op i ca. 2000kr

såå min hovedpine er ville jeg kunne mærke på motoren at den kører med innorroter frem for org Tænding ?
Maskinen er kun til sjov og ballade og enlig for at se hvor meget jeg kan presse ud af den..

ved godt at det et temperament spørgsmål om man er villig til at ofre 2000kr på at hente måske 1hk ?

*** er klar over man mister lys og strøm og det ikke er forsvarligt at køre på den på gaden ***

opsætningen lyder:
Stage6 sport pro mkII
R setup 11k / Yasuni c16
Komplet OR kit.
Polini 3G kobling
mePolini EVO membran
Polini 360g studs
Dellorto 21mm kabu
Krumtap afbalanceret 16000rqm
Malossi Gearing
Ubegrænset CDI

Intet har kørt endnu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  italkit ydelse pengene værd ?
  • #1   6. jun 2020 Lytter lige med engang

• #2   6. jun 2020 Du får ikke en mærkbar ydelse men din gas respons bliver meget bedre og din krumtap knækker ikke

• #3   6. jun 2020 Ville hellere lægge penge i St6 racing mk 2 istedet for sport pro, en større karburator og c21

• #4   7. jun 2020 Du vil opdage din motor er blevet en del mere vågen på gassen ved at kunne gå
    On/off meget hurtiger ,.. jeg har kun på min Aerox i profilen R-setup på også due plus2 Cylinder og cp evo24mm kaburator - VL 14 membran - yasuni R rør - osv osv jeg manglede kun tændingen af skifte , så havde den fået alt hvad der kunne tunes på den motor , men Bare det at gå std tædning til en R-setup model gav mig rigtig meget i optrækket og på gassen ved at den var meget bedre til at gå på on/off og dette var med kun med
    en R-setup tænding , så jeg tror bestemt du vil få meget mere ud af det med en innerrotor tænding da omkredsen af rotoren er meget mindre end R-setup svinghjulet,
    Så jeg tror bestemt du vil blive glad for at sætte en innerrotor system på din fede motor med den setup...
    jeg skal selv bestille en tædning her inden for få dage fordi jeg er ved at bygge en polini evolution 3 Aerox op , og regner med at den skal have enten den nye
    Malossi MHR eprom mk2 - polini evolution eller stage6 pvl tændingen ... ved ikke hvad for en af dem ...
    så jeg er sten sikker på om du vælger italkit eller de andre nævnte så vil du blive glad for resultatet hvis det hele er sat op og indstillet rigtig ... smiley

• #5   7. jun 2020 Tak for dit svar og din tid ????????

Jamen så må det jo prøves inden jeg blir gammel og indser jeg aldrig fik prøvet at kører med innerroter ??????????

• #6   7. jun 2020 Har du købt det cylinder hjem altså sports Pro mk2 ...

• #7   8. jun 2020 Jaa det har jeg. Også monteret ??...
    Mangler enlig kun og blive enig med mig selv om hvilken farve blokken og skjoldet skal pulverlakkes i. ????

Kommentér på:
italkit ydelse pengene værd ?

Annonce