{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Min hot trækker dårligt {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min pgo hot 50 som er at når den får lov til at holde stille i mere en 5 min og så jeg starter den igen vil den ikke trække ordentligt ind til den har kørt ca. 250-500 meter og når den har holdt i tomgang i mere end 5-10 sekunder vil den heller ikke trække ordentligt ind til den har kørt ca. 50 meter og når den har holdt stille natten over ryger den meget dagen efter.
Det er også somom den dør eller drukner på toppen

Min opsætning:
Malossi multivar (6grams ruller)
Std kobling med std tryk og trimfjeder
50cc sport
Gg
Std kabu med 76 dyse

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hot trækker dårligt
  • #1   14. jun 2020 Det der med røgen dagen efter er normalt, det gør alle knallerter. Ved ikke med resten.

• #2   15. jun 2020 Kig på tændrør, lyder til for for meget

• #3   15. jun 2020

profilbillede
  • #4   15. jun 2020 Du skal sætte den trykfjeder i der høre til varioen. Mener den er blå den Malossi 106% trykfjeder, hvis du køber den hjem med i sættet er den også gul nogen nogen gange.
    Shimmer ringe 2stk mellem vario og blæsehjulet. Og en alm polini rem.
    og så skal sætte de strammeste trimfjeder i du kan få til std kobling fra Malossi af og så få et sæt 4gr ruller hjem da du har 6gr i forvejen. Så kan man nemlig hvis 4gr er for lette og 6gr er for tung til fjederen tage 3 ruller fra begge vægt grupper og ligge i vario så vil det svare til samme vægt som 5gr ruller ...

Dette have jeg startet med at gøre før jeg begyndte at pille bed dyser og kaburator

Polini rem
    Malossi trykfjeder 106% ( den til pgo )
    Shimmer skiver.
    Trimfjeder Malossi de strammeste til std kobling.

Kommentér på:
Min hot trækker dårligt

Annonce