{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

hot 70cc bliver sløv når den bliver varm {{forumTopicSubject}}

jeg syntes min hot 50 bliver meget sløv og får sværere ved og ta ved når den bliver varm såen meget varm kører den bare mærkligt

70cc malossi sport
Malossi multivar
5,7 g overvejer og skifte til 7g
Pilled Skive tragt
Gg
82 dyse
Resten std


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hot 70cc bliver sløv når den bliver varm
  • #1   23. jun 2020 for stor dyse formentlig.
    har du tjekket tændrørs farve efter en tur hvor motor er blevet varm, med fuld gas et stykke tid og så lynhurtigt bremse ned og slukke motor inden tændrør ændrer farve.


  • #2   24. jun 2020 Muligvis forkert tændrør.
    Eller dit stempel er ødelagt fordi at du helt sikkert har givet den fuld gas med kold motor, som alle knægte jo gør.


  • #3   24. jun 2020 hvordan er det egentlig stempel tager skade når man giver gas på kold motor?

    Er det fordi stemplet roterer om krydspinden når plejlstangen skifter retning i tdc bdc?
    ka ikk lige huske hva det fænomen hedder. ellers havde jeg lige postet et bill....

    piston slap hedder det på engelsk.
    Er det fordi slitagen på siderne af bunden af stemplet bliver for stort?


    profilbillede
  • #4   24. jun 2020 #3
    Tolerancen på stemplet og cylinderen passer ikke på samme måde, når det er koldt, som når det er varmt.
    Du kan sagtens have ret i at det har sit eget navn, det fænomen.


  • #5   24. jun 2020 hvis den får fuld gas når den er kold vil der være relativt MEGET piston slap, og stemplet vil blive MEGET relativt slidt nederst.
    Det vil nok bevirke at tolerancen mellem cylindervæg og stemplet nederst, bliver for Stor, Selv når Motor bliver Varm.
    Så det er på den måde at bundgas på en kold motor beskadiger stemplet.
    Hvis jeg ikke tager meget fejl.
    Aha.
    Jeg lærer noget hver dag


Kommentér på:
hot 70cc bliver sløv når den bliver varm

Annonce