2.505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

50cc og knæk 50cc og knæk

Hejsa, er det muligt at køre med en pillet skive og tragt, med en standard 50cc og køre med en knæk udstødning? Jeg har en pgo hot 50 fra 2004 og jeg har fået en Stage6 pro replica af min ven. Ved godt det ikke er den bedste udstødning. Men er det muligt at køre med den, uden at den vil lave en masse mærkelige ting?

Lidt info om den:
Malossi powerfilter.
Standard 12mm karbu.
50cc standard.
Stage6 pro replica.
Pillet skive og tragt.
Str. 72 dyse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  50cc og knæk
  • #1   24. jun 2020 Den er måske lige stor nok.
    Du vil få mere ud af at smide en technigas på

• #2   24. jun 2020 så det du enlig er ude på er at larme så meget som muligt og gøre alle omkring dig irriteret på dig og til sidst blive meldt til politi

men ja det kan du gøre men den kommer ikke til at køre godt

• #3   24. jun 2020 den vil ikke køre ret godt. Den vil køre hurtigere end med gg på. Men vil ikke holde så længe
    std cylinder er ikke lavet til at køre med så højre omdr som der skal til før udstødningen begynder at resonnere.

• #4   25. jun 2020 kan jeg måske smide en 50cc sport på? har planer om at lave den ulovlig lige nu og køre på marker, og så derefter køre lovligt, kan en 50cc sport med alle begrænsninger i, og org. udstødning kunne køre under 39?

• #5   25. jun 2020 lad være med at brug penge på 50 cc sport

• #6   25. jun 2020 Det kan bedre svare sig at sætte en std cylinder på igen.
    Så lang tid tager det heller ikke.
    I forhold til du skal til at rode med ekstra mange ringe for at få den så lavt gearet at de ekstra omdrejninger den kan tage ikke får den op på 40.

Hvis det var mig havde jeg købt noget 70cc midr... vent lige, det er en hot?
    ok såå.
    Havde jeg beholdt den lovlig og købt en gammel gilera stalker og brugt til det istedet.
    De penge du skal bruge på hotten, og al den tid, er meget bedre givet ud ved at finde en forsømt stalker med 15000km på tælleren, og sætte noget s6 sport pro mk2 på.
    Eller bare noget 70cc sport.
    Ikke så meget fordi motoren er meget bedre.
    Men fordi stellet og affjedringen og sæderummet og sædet og lyset og speedoet osv osv er meget bedre på en gilera end på en pgo.
    Og du kan nemt finde en til 2500kr. Måske ikke lige her i sommerferien hvor brugtmarkedet er hamstret.
    Men normalt.
    Livet er for kort til at bakse med mina dele på en skrot

når du er færdig med stalkeren kan du også sælge den igen.

de penge du smider i at tune en skrot kan du godt vinke farvel til

• #7   26. jun 2020 tusind tak for rådene:3

Kommentér på:
50cc og knæk

Annonce