256 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hverdags derbi Hverdags derbi

Hey folkens!
Jeg nyder at køre rundt på min nye derbi, det er en fed maskine med massere af ryk i, men når dagen kommer og der fx skal en ny cylinder på, vil jeg nok gerne have noget lidt større end den nuværende polini 50cc.
Jeg ligger og kører omkring 40km dagligt, så holdbarhed skal være i top...
Jeg vil gerne prøve at spare lidt penge, både når det kommer til reservedele og benzin, så det skal gerne kunne virke med original karbu og luftfilter
Har i muligvis et bud på noget der ville virke godt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hverdags derbi
  • #2   23. aug 2020 Der sidder en leovince udstødning på den lige pt.
    Har godt kigget på nogle 80cc cylindere, og den top performance har ser ud til at være god...
    Men på en måde vil jeg også gerne prøve en alu cylinder, der har jeg set på stage 6 77cc men den har kun en stempelring, så den vil nok ik holde alt for godt i længden tænker jeg smiley
    Der er også polinis 80cc, som jo er lidt dyrere men den har 2 stempelringe, og den fik speedline til at virke med en 19mm karbu, så den syntes jeg ikke lyder som et dårligt valg. men vil nogle af dem godt kunne holde i længden hvis jeg kører med relativt lave omdrejninger?
    De må godt kunne rykke når jeg lige skal blære overfor de andre smiley

• #4   23. aug 2020 Der er en dellorto 17.5 som std, det burde en sports 80cc godt kunne trække, jeg prøver lige at se på nogle udenlandske hjemmesider, de burde have et større udvalg smiley

• #6   24. aug 2020 Jeg tænker det bliver top performance 80cc når det er, sammen med den tænker jeg der skal skiftes til en tun kobling og dyses op, skal jeg ændre andet når det kun er sport?

• #9   26. aug 2020 Alright, så har jeg det på listen smiley
    Mange tak

Kommentér på:
Hverdags derbi

Annonce