{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gilera Stalker - 50cc MHR
  • #1   8. sep 2020 Udstødningen er til små 70 ccm, så den er fint nok til 50 ccm MHR.
    Du bør nok lige tjekke squish på cylinderen, før du køre på den.


  • #2   8. sep 2020 #1
    Ved du hvad man kan købe tilsvarende 40mm Malossi MHR stempel?
    Det er udsolgt på kgi, og kan ikke finde det andre steder ??


  • #3   8. sep 2020 #2
    Det kan slet ikke betale sig
    Det koster nok 300 kr og en MHR cylinder bliver lynhurtigt slidt ned.
    Det kan bedre betale sig at købe et nyt Airsal 12 HK 70 ccm cylinderkit.
    Det vil også have et mere jævnt træk og der passer en Yasuni R perfekt til.


  • #4   8. sep 2020 #3
    Er det den på MSP-Tuning?


  • #5   8. sep 2020 #3
    Pengepungen rækker ikke længere end 1200 kr.
    Giver 700 kr. for Yasuni R

    Så der ik Så Møj at give af mere ??


  • #6   8. sep 2020 jeg har sat 70cc sport pro mk2 sammen med yasuni r.
    Men det kit koster over dit budget også.
    Du ska finde noget brugt midrace eller hidsig sport som r-setup 70cc eller mhr replica eller streetrace og sætte på. Ingen grund til at sætte 50cc på


  • #7   8. sep 2020 med 50cc mhr på yasuni r med 21mm ska du nok regne med den kun yder noget i forholdsvis høje omdr. 9'500-10'000 omdr.
    så der ska rimelig lette ruller i og den kommer til at være meget træk eller ingen træk agtig at køre på ift gasgivning


  • #8   8. sep 2020 MAF.
    Går kittet godt stage 6 pro mk2 og yasuni R??


  • #9   9. sep 2020 har ikke haft min startet op endnu men det sku køre mega godt sammen.
    yasuni r yder næsten ligeså tidligt som en gg, og det samme, ca 8-9 hk ved de 8-9000 omdr.
    Men effektkurven for yasuni R fortsætter op til der hvor cylinderkittet kunne yde 15 hk med en c16, og formår at smide 12hk med den rigtige karburator.
    Det kommer til at give fornuftig power ved lave omdrejninger og ved fulde omdrejninger.
    med dr 70cc og gg på ydede den godt ved lave og middel omdr. Men når så man gav den de sidste 40% gas skete der nærmest intet til forskel.
    Det bliver nok lidt anderledes nu. Kommer til at være lidt død i det med lav gas, køre fint med mellegas og køre en del stærkere med fuld gas


  • #10   10. nov 2020 #9
    Jeg endte med Polini Corsa, Yasuni R, Gul Tryk, 5.5g ruller, 21mm Dell'Orto og std luftfilter med malossi skum. (std vario, kobling osv.)

    Den rykker sku selv på hjul ved bundgas, og den rammer nemt 95+
    (Helt nyt cylle så presser den ikke..) Dog er den ikke helt indstillet i dyse eller ruller. Den trækker dejligt ved 1/4, men såvel også ved fuld gas.

    Min ven køre med stage6 sport pro mk2, yasuni c16, polini kobling, 21mm r-setup karbu og malossi vario og rem. Han rundede 125 kmt..
    Så gik krumtapslejer næsten smiley
    Er godt tilfreds, dog bytter jeg til en Gilera SMT lige om lidt. smiley


  • #11   10. nov 2020 Ja std krumtap kan ikke helt holde til c16 får fuld gaddafi.

    C16 på et svagt cyl kit kan gå an, fordi man ikke får det fulde ud af udstødningen.
    Men får man det fulde ud af udstødningen så kører den virkelig til grænsen af hvad en hiper motor er afbalanceret til.
    Især med std svinghjul på.

    Jeg overvejer at smide airsal 80cc alu sport, 21mm pwk og en turbokit nhq krom udstødning på min gear maskine.
    Har ville ha 88cc på fordi det trækker godt og rimelig tidligt i omdr.
    J kører offroad så vil gerne ha noget power ved lavere omdr.
    Men ska måske ha top alu 86cc istedet fordi det trækker endnu tidligere og stadig yder 20hk.
    Men ved ikk hva for en udstødning der vil passe til, hvad karburator, ecu, tænding og ska ha fræst blokken op sååå.

    Mja.
    Luksus problemer smiley


Kommentér på:
Gilera Stalker - 50cc MHR

Annonce