Hvilke ruller? {{forumTopicSubject}}
Hej igen
Er kommet frem til konklusionen at jeg indtil videre bare prøver at købe nye ruller og få bedre optræk. Den går rigtig langsomt op lige nu, tager den nok 500 meter lige ud at ramme 50 km/t (har ikke helt testet). Hvis jeg vil have den til at accelerere på niveau med den der tesla roadster (100 km/t på sådan 2 sek ) hvilke ruller skal jeg så tage, hvis jeg har 7,5 pt? Ej, spøg til side, vil gerne have den trækker ret godt, måske op til 45 eller sådan noget på 10-15 sek (ved ikke om det er urealistisk) hvad skal jeg så tage? Har set på både 6,7, 6,5 og 6,2 gram, men ved ikke om det er nok. Har i nogen god idé, uden den kommer under de der 45 i timen, hvad kan jeg så gøre? Hvis det ikke er muligt, så prøver at skyd på hvad jeg vil køre med de ruller i anbefaler hvis vi siger topfarten er 55. (Er ikke glad for hvis jeg skal skifte andet end de ruller, da jeg kun har haft scooter i ca. 3 måneder, så ved nul og nix)
På forhånd tak, undskylder hvis jeg ikke formulerer mig ordentligt eller lyder som en idiot
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.014
Først skal din karburator være indstillet 100% korrekt.
Så har din cylinder og udstødning et vist antal omdrejninger hvor de er mest effektive. Det er DER du skal justere dine ruller. Så du rammer den på dens maksimale effekt.
Så kan du lege med strammere trimfjedre efter det.
sep 2020
Følger: 6 Følgere: 47 Emner: 26 Svar: 173
sep 2018
Og der er meget at hente blot ved at indstille sin karburator ordentligt.
sep 2020
Har du eventuelt en video jeg kan se for at vide hvad og hvordan jeg skal indstille den, for som sagt, er helt på bar bund ift. det her
sep 2018
https://youtu.be/UipC6DLD-EE?list=PLC0A98FE7628CFA90
sep 2020
Edit: har ikke set andet end at han står med den løs, skal jeg have den helt af for det virker?
Hvilke ruller?