823 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Jog fs taget af politiet Jog fs taget af politiet

En dejlig solskinsdag, som i dag, skal man da self ud og køre i.
Vi kører hen til paarup skole i Odense, to gutter og mig.
Jeg holder bare stille på parkeringspladsen med min jog, mens mine venner jerne den igennem på en legeplads på skolen.

Der kommer så to mænd gående hen og siger vi skal køre væk fra legepladsen. De kunne tydeligt høre os langt væk fra, og at vores knallerter var ulovlige.
De giver os så en chance for at køre, men min flabede ven skal jo så lige starte en diskussion op, og spørge " hvad gør i hvis vi ikke gør"
Hvor de så svarer " tager jeres knallerter "
Min ven tror ikke på ham, men så bliver den civil påklædte betjent lidt sur og vælger at trække sit politi skilt op af lommen og siger " i giver mig jeres nøgler "
Og der tænker jeg bare " fuck "
Det var "heldigvis" første gang for mig og den 3. Ven.

Men der kommer så en falkvogn og henter min jog fs, derbi senda og en klam tunet pgo comet.
Vi får heldigvis vores igen, og en bøde på 1.500 for overtrædelse af færdselsloven...

Det hele kunne have været undgået, hvis han bare valgte at lytte til betjenten, og mig som sagde vi nok skulle køre, da jeg godt kunne se det var en politi t shirt, med Velcro på ærmet til politinummer..

Det jeg kan sige nu, er at my time is over, med at køre tunet. Skal sku ikke risikere at miste min elskede jog.

Så den må igang med en ombygning af motor...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog fs taget af politiet
Kommentér på:
Jog fs taget af politiet

Annonce