281 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

princek
princek
Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 32

Hjælp Hjælp

Hej.
Jeg har et problem med min Yamaha Neos.
Det hele fungerede egentlig fint med lige pludselig uden at pille ved noget eller skifte noget opstod der problemer. Problemerne er:

Hvis den er kold starter den i første hug men når den bliver lidt varm kan den ikke holde sig i tomgang. Den slukker også når jeg prøver at starte den igen kræver det flere spark. Når den endelig starter kan den holde sig i tomgang i 5-10sek så slukker den igen.

Det andet er at den er begyndt at ''ignorere'' gassen. (ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det). Hvis man giver gas så sprutter den og trækker overhovedet ikke de første par sekunder men først efter tager den fat. Det er ligemeget om jeg giver bundgas fra start eller gør det langsomt. Den reagerer ikke. Og dette problem var der ikke før.

Det sidste er at den har sværere ved at gå på baghjul. Før kunne jeg bare sætte mig en lille smule tilbage og give gas så fløj den selv op men nu skal jeg give bundgas og hjælpe den op.

Det hele skete bare lige pludselig og jeg ved ikke hvad det kan være. Nogen der kan hjælpe?`

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp
Kommentér på:
Hjælp

Annonce