1.859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

70cc bøde? 70cc bøde?

hej gutter og gutinder. jeg har en hot der er standard med pillede skive og tragt, 3g kobling og naraku variator. den render ca de 60-65. mine spørgsmål går på: er det rigtigt at man får en bøde på 7000 for at køre 70cc. mit andet spørgsmål er, er det billigere i benzin at køre med 50cc malossi sport end et low performance 70cc som zoot stock pro, eller naraku sport, og den SKAL kunne køre 100km om dagen når skole starter igen. tredje spørgsmål er, min krumtap har kørt 20000km plus så er lidt i tvivl om den overhoved kan holde til et 50cc sport, som polini eller malossi. fjerde spørgsmål, hvad kommer til at larme mest, og kan man bruge std udstødning. Ved godt det er mange spørgsmål, men jeg håber at i bare vil svare på nogle af dem. mange tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  70cc bøde?
  • #1   5. mar 2021 Nej bøden er det samme
    Køb bare 70cc sport, det larmer mindre, men briger lidt mere benz end 50cc
    Min tap med 25000 km holde fint til 70cc sport

• #2   5. mar 2021 Du kan sagtens køre med std udstødning, men du rammer aldrig 100kmt med den

• #4   5. mar 2021 okay. så tror jeg, jeg køber et 50cc sport, fordi jeg som sagt normalt køre 100km om dagen når vi ellers kan komme i skole. mange tak for svaret

• #5   5. mar 2021 Vent lige lidt, hvordan fanden kører du 100 km til skole? Og bare husk at 50cc sport larmer en del mere. Jeg ville bare havde valgt en 70cc. Det er jo ik den største forskel i benzin forbrug

• #6   5. mar 2021 i forholdt til 70cc så er det vigtigt at den ikke bruger meget mere benz, fordi jeg køre så mange km. lige nu bruger jeg ca 3,5-4 litter benz på at køre 100km. kan det virkelig passe at et 70cc larmer mindre, jeg synes altid de har larmet ad helvedes til?

• #7   5. mar 2021 Altså 70cc sport larmer mindre end en 50cc sport. Jeg brugte på min hot (med std karbu) en dyse 86, som fik mig ca 60-70 km på 3-4 liter. Kører nemlig ca 15 km hver dag, og tanker 3,5-4 liter efter 4 dage. Så en fuld tank på 5,5 kunne nok få mig oppe på 100km. Kørte med gg og polini speedco trol vario. Var stabilt oppe på 80kmt på gps hele vejen

• #8   5. mar 2021 okay så er det slet ikke så slemt som jeg troede med benz. men når der er std udstødning så må den da også bruge lidt mindre. kan man ik også beholde luftfilter begrænsningen, det må da også få den til at bruge mindre? hvilket sport kit brugte du?

• #9   5. mar 2021 Nu har jeg aldrig kørt med std udstødning udover lovligt. Kørte med malossi 70cc sport. Man kan vel godt beholde luft begrænsningen på, dog skal du lige passe på med dysningen. Du skal nok lige lave en ny opslag og spørg om det med luft begrænsningerne. Har hørt fra en at man godt kunne, men er ik helt sikker om det holder

• #10   5. mar 2021 Min nrg power med 70cc sport kørte 22-24 km/L

Du kan køre ligeså tosset langt du vil.
    Jeg har engang kørt næsten 400km på en dag på nrg'en.
    Gal det tog lang tid, topfarten var kun ca 90km/t på gps.
    Lige omkring 100km/t på speedometer.

Mit holdt ca 13'000km før jeg tog livet af det ved en fejl.
    De holder gerne 30'000 før stempelringe skal skiftes, hvis du kører med en øko udstødning som gg eller lignende.

Standard karburator luftfilter varioater kilerem og så videre.
    Kun lidt større hoveddyse og lidt lettere ruller, så sku den køre rigtig fint.

Bare det er sport 70cc.

50cc bruger ofte mere benzin end 70, fordi det ska ha flere omdrejninger hele tiden for at yde det samme

• #11   5. mar 2021 okay. jeg tænker på at bruge https://speedline.dk/pgo-hot50-12-6-eger/cylinder-1/cylinderkit-naraku-sport-70ccm-o10mm, fordi jeg tror det er det der performer mindst. hvad tror du? tusind tak for jeres svar

• #12   5. mar 2021 Den der kommer uden topstykke. Jeg ville heller købe den https://speedline.dk/pgo-hot50-12-6-eger/cylinder-1/cylinderkit-malossi-sport-70ccm-oe10mm-s-m-317083 . Det spiller bare. Høj kvalitet osv

• #13   6. mar 2021 det er også det jeg har fået at vide jeg burde købe, men det må igen helst ikke bruge for meget benz, så tænkte et billigere kit ville performe mindre, og bruge mindre benz. jeg må gerne købe et 50cc sport, men ikke 70cc det må jeg ik, så det skal være så tæt performance som muligt

• #14   6. mar 2021 50cc sport yder ca lige så meget som en 70cc sport. De fleste 70cc SPORT yder det samme, det er bare holdbar vi snakker om. Naraku er kina pis. Købte en vario fra dem, kører bedre med std xD

• #15   6. mar 2021 så tror jeg måske jeg starter med at købe enten polini 50cc sport eller malossi 50cc. hvad anbefaler du? har lige fået en naraku vario hjem i dag, men jeg synes nu egentlig den køre meget godt. men kina lort køre som regel også kun godt et par dage smiley

• #16   6. mar 2021 Det er jo lige det. Kina lort holder ik. Men du køber bare det du har lyst til. Jeg ville helt klart anbefalde 70cc sport. Men der er din penge og ikke min

• #17   6. mar 2021 okay smiley det er bare mig der er en bangebuks smiley jeg starter med et 50cc og så måske et 70cc senere smiley

• #18   6. mar 2021 Jeg ville også klart anbefale 70cc sport.
    Mindre larm og benzin forbrug ved samme fart.
    Man vænner sig hurtigt til det bedre træk.

• #19   6. mar 2021 Polini sport er nok det mest lavtydende 70cc jeg har set.
    Trækker seriøst ved lavere omdrejninger på en hot end standard cylinder på en piaggio.
    Det er ikke billigt men synes det er småpenge at give 300kr ekstra når det er cylinder.
    Nåleleje betaler jeg også gerne 40kr ekstra for er god kval

Købte et baglygte glas til min zip.
    Det billigste sted. 50kr istedet for 100 for et originalt.
    Men det passede ikke helt i så er flækket to steder og sidder løst nu...
    Ska høre kgi om det er normalt...

Købte et spejl til min nrg..
    170kr istedet for de 220 et originalt koster.
    Ligner på en prik men... lortet vibrerer ved et bestemt omdrejningstal.

Ku blive ved med den slags oplevelser.

Men anyway polini sport er ihvertfald det kit jeg kender til der yder lavest som 70cc

Bemærk at 50cc udgavernr tit er helt anderledes.
    F.eks. med airsal sport er 50cc et kit der yder meget af sin størrelse.
    Men 72cc versionen er nok et af de lavest ydende 70cc kit du ka finde.
    Til gear50cc maskiner.

Det er også det mest solgte cylinderkit overhoved tror jeg.
    Airsal sport 48mm

• #20   6. mar 2021 okay. efter hvad jeg har forstået, så holder 70cc sport bedre end 50cc sport, bruger ca. det samme benz, men 70cc larmer mindre og tager mindre omdrejninger. Så jeg vælger nok at købe et polini/malossi sport 70cc. tusind tak for alle jeres svar smiley

• #21   6. mar 2021 Så lidt. Husk og købe en dyse set med. Den skal/plejer og skulle omdyses. Hvis du finder en kit med dyser fra 70-90 ville det være perfekt. Ellers 80-100

• #22   6. mar 2021 i know. har fundet et dysesæt med 80-98 tænker det er fint?

• #23   6. mar 2021 Burde det. Ellers skal du måske fjærne luft begrænsningen. Så passer det 100%. Evt køb en brugt gg. Giver ca 10kmt

• #24   6. mar 2021 okay. mange tak for din hjælp smiley

• #25   6. mar 2021 Så lidt. Husk, dyserne er i 4mm til en std hot karbu

• #26   6. mar 2021 yes yes

Kommentér på:
70cc bøde?

Annonce