1.170 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Polini vs stage6 PWK Polini vs stage6 PWK

hvorfor er det at folk siger polini kabu er bedre ind stage6 fordi jeg tænker jo stage 6 er bedst man vil ku få mere ud af ens scooter med stage6 kabu end en polini fordi stage6 har et støre bundkar og støre bundkar er jo mere benzin og hurtig benzin ind og så kommer der mere smæk på eller tager jeg helt fejl her smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polini vs stage6 PWK
  • #2   16. mar 2021 Hvad mener du ? hvad for en snakker du om

• Magnus L
    Magnus L Tilmeldt:
    feb 2020

Følger: 5 Emner: 4 Svar: 7
    #4   16. mar 2021 hold da kæft jeg har aldrig hørt noget så dumt som det du siger nu det er jo dysen der styre hvor møj bez den får

• #6   18. mar 2021 For at være ærlig så tror jeg ikke på det noget forskel i ydelsen på en
    stage6 PWK 21 - 34 og polini PWK 21-34 .. jeg tror måske polini modellen kan være letter at indstille fordi den ikke har den her power jet dyse i bag på luftfilter indgangen som staeg6 har , men ud over det så tror jeg ikke du bliver skuffet over noget mellem de to modeller , jeg bruger selv polini PWK 28mm og den gør det super godt nem at indstille og have med at gøre , og jeg tror ikke på stage6 ville være dårliger eller bedre end polini PWK.
    Men jeg skal jeg anbefale en PWK melle de to så er det polini PWK jeg anbefaler , men det kun af den simpel grund fordi jeg selv bruger en

• #7   18. mar 2021 ja tror jeg tager en stage6 fordi vil godt har noget stort og køre os fuldt ud stage 6 med studs og filter og det og det heller ikke mig der skal indstille den så det går nok den skal ned til gt

• #8   18. mar 2021 Jammen Stage6 bliver glad for , det sten sikker ,

• #9   19. apr 2021 Dav bp tuning jeg har en polini pwk karbu og den dør når den går på baghjul selvom jeg har bagudvendt studs på. Ved du hvad jeg skal gøre der

• #10   20. apr 2021 Julius T

Se med i videon fra 16:18min ind i viden , der bliver det fortalt om lige netop det problem du har D det næsten nemmer at se ser det så du forstår det , det ganske enkel så det klar du sikkert nok .

https://www.youtube.com/watch?v=h0cmz-VYkpY&t=1077s

• #11   20. apr 2021 Tusind tak bp tuning ved du om jeg skal vippe den op eller ned

• #12   20. apr 2021 Jeg tror faktisk det fortælles i videon , men jeg mener det op af den skal . Igrunden lidt pinlig jeg ikke husker det , det er enorm længe siden jeg har haft dette problem nemlig

• #13   22. apr 2021 Altså vippe den så der kommer mere benzin i bundkaret eller minde fordi jeg har prøvet lidt og kan ikke rigtig få det til at virker

• #14   22. apr 2021 Der skal mere benzin i bundkaret men den skal lukke så det ikke løber ud af kaburatoren , den skal fyldes op med benzin din bundkar også skal den lukke når den er fuld så det ikke løber ud af de huller bundkaret har

Kommentér på:
Polini vs stage6 PWK

Annonce