{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Par spørgsmål til hot med tuning og blinklys {{forumTopicSubject}}

Hej Venner har denne hot 50 fra 2018, jeg har nogle strenge forældre der siger det er ulovligt at pille blinklys af på en hot 50 fra 18, da det er en konstruktiv ændring. Er der nogle der ved om det er lovligt eller ulovligt, har fået afvide af flere det er lovligt og nogle at det ikke, er der lige nogle kloge hoveder der kan hjælpe her?

Og så til det mere spændene, har som sagt en dejlig hot 50 fra 18 som har fået lidt tune på men vil ikke helt på baghjul ;/ Opsætning lyder på

Malossi sport 70cc
Yasuni r
19mm polini cp kaburator med polini powerfilter
Malossi rem
polini 3g kobling
Polini speedcontrol vario
5,5g ruller, gul tryk, blå trim
resten er standard
Har 14/41 til ligge
og overvejer en r-setup membran, men ved ikke skal have købt så den rykker baghjul men ved ikke hvad kan i hjælpe (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Par spørgsmål til hot med tuning og blinklys
  • #2   18. mar 2021 Som #1 skriver, du må ikke tage blinklys af, men du må godt køre på en scooter der rykker sig selv på baghjul, er det rigtigt? Og det er meget sjovere selv at hive op.

  • #3   18. mar 2021 Mor far tror den lovlig

  • #4   18. mar 2021 Det er simpelthen dumt - når de en skønne dag finder ud af at den er ulovlig, så får i det nok akavet med hinanden de næste dage. Lyt til dine forældre, snak med dem om det, og så kan det jo være du får ændret deres holdning.

  • #6   19. mar 2021 hvad man ikke ved har man ikke ondt af! smiley

  • #7   20. mar 2021 #5 et klip i kortet simpelthen?

  • #9   20. mar 2021 #8 man kan ellers ikke få klip i knallertkørekort her i Nordjylland, så jeg ved ikke helt hvor du kommer fra

  • #11   21. mar 2021 #10 det er jo fordi du siger det på en idiotisk måde lmao

  • #13   21. mar 2021 #12 "3. gang du bliver taget er det allerede klip i kortet du ikke engang har i nu
    så overvej om det ikke er nok at komme fra A til B på lovlig hastighed." - skal jeg lære dansk? Kan ikke se et eneste komma i den sætning, så synes det var lidt svært at forstå noget som helst af hvad du skrev.


  • #14   21. mar 2021 Man kan ikke få klip i sit kørekort på en 30 knallert.
    Du kan få det udskudt til du er 18.

    Du kan derimod få et kørselsforbud til lille knallert.


  • #16   21. mar 2021 #15 siger ikke jeg selv sætter kommaer, men du retter jo på mig først, så kan jeg jo lige så godt give igen smiley og du er da lidt længere nede, siden du har behov for at gå igennem min profil og hænge mig op på alt der haha.

  • #18   22. mar 2021 #17 jeg fortæller bare, at jeg ikke har hørt om et klip i kørekortet af at køre scooter, om det så er i scooter- eller bilkørekort? Det er sjovt du kun udpeger dumme kommentarer fra mig, for jeg prøver skam også tit at hjælpe folk - ligesom her, hvor jeg prøver at fortælle OP, at man ikke får noget klip i det ene eller andet kørekort. Lige nu er det vel dig der sidder og snakker lort til mig, selvom jeg bare skriver noget. Men bliv bare ved med at fortælle dine løgne til folk, så skal jeg med glæde lade være med at rette dig, Andy.

  • #21   22. mar 2021 Du kan ikke få noget klip i kørekortet på lille knallert!
    Du kan få dit kørekort udskudt i op til 6mdr. HVIS du er under 18.
    Du kan derimod godt få et kørselsforbud til lille knallert. Uanset alder.

    Du blander nogle ting sammen her. en 45'er er feks ikke en lille knallert. På sådan en kan du godt få både klip og miste kørekort. Men ikke på en 30/lille knallert


Kommentér på:
Par spørgsmål til hot med tuning og blinklys

Annonce