973 visninger
|
Oprettet:
Rasler {{forumTopicSubject}}
Hej har en pmx som jeg har skiftet stempel på da det andet ikke kunne køre problemet er at den siger en rasle lyd når man kommer højt op i fart og slipper gassen har prøvet nogle af mine venners scooter som siger det samme men det første gang for mig den siger det hvad kan det være ?
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.016
Noget lyd/video ville hjælpe en hel masse.
okt 2020
Følger: 2 Følgere: 275 Emner: 59 Svar: 170
ved der er okay mange scootere der gør det jeg ville bare høre hvad det er
det kunne lyde som om det kommer fra kickstarter skjoldet måske det er starterdrevet
der lyder sådan et hurtigt rin rin rin.... osv og så bliver det mindre når den går ned i fart så kan jeg ikke forklare det bedre haha udover at filme en video
okt 2020
det startede med at kickstarterskjoldets bøsning var slidt så når kickstarteren gik på variator så blev den skubbet tilbage igen så vi skiftede hele kickstarterskjoldet til et andet jeg havde og så virkede kickstarteren igen
og jeg fjernede en unødvendig afstandsskive som jeg ikke har set før den sad omme bag blæser hjulet jeg fjernede den fordi jeg tænkte det måske var problemet på at kickstarteren ikke virkede ordentligt
okt 2020
okt 2020
https://www.scootergalleri.dk/video/diverse-scooter/114163-maerkelig_lyd
det lyder som noget metal der gå på noget metal måske noget i ophænget mistænker jeg men er bange for at det er stemplet der går på topstykke men tænker har tjekket stempel og tændrør dog det ser fint ud så tror ikke
okt 2020
okt 2020
okt 2020
jeg vil nu prøve at skifte lejer for første gang så kan jeg opdatere jer på hvordan det går jeg gør det bare lige efter bogen for ikke at ødelægge noget
Rasler