880 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Dårligt træk Dårligt træk

Hej. jeg har lige skiftet ruller på en scooter og indstillet karburatoren, men den har stadig dårligt bundtræk indtil 10 15 kmt så tager fanden ven den. Der sidder en uoriginale karburator på kan det have noget med den at gøre? Det skal lige siges der er nye pakninger over alt så den for ikke falsk luft. Der sidder også ny cyllinder på så det kan ikke være problemet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårligt træk
  • #1   19. apr 2021 Er der en uoriginal rem i?

• #2   19. apr 2021 en scooter har intet træk i lave omdringere

• #3   19. apr 2021 Jeg tror alt er uoriginalt på den her. Men den så godt nok lidt slidt ud da jeg skiftet rullerne.

• #4   19. apr 2021 Der sidder den her karburator på

profilbillede
  • #5   19. apr 2021 Den ser rimelih original ud den karb.
    Du kører vel med luftfilter normalt?

Gætter på du enten har en for kort eller for bred rem i.
    Derfor den starter så sløvt.
    Kan evt løsrs ved at shimme vario.
    Remmen skal gå helt ned på varioen når man holder stille.
    Gør den ikke det så starter den i for højt gear.

• #6   19. apr 2021 Jep kører med luftfilter:) men jeg har lige købt den og ham der solgte mig den havde sat forskællige ruller i og skruet luftskruen var næsten skruet helt i bund. Han har også skiftet dyse og efter jeg indstillet karburatoren bliver tændrøret sort. Så det må næsten være for stor dyse. Men fik også skiftet remmene den havde også set bedre dage. Men skifter til en mindre dyse i morgen så burde den gerne rende fint igen...

• jon B
    jon B Tilmeldt:
    apr 2021

Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #7   28. apr 2021 jeg tænker du skal have strammere fjedre i koblingen

• #8   28. apr 2021 Fandt ud af den gamle cylinder var ødelagt. Jeg satte en anden på og den satte sig 2 minutter senere. Der er lidt modstand i krumtappen tror at lejet er gået, når svinghjulet når et bestemt punkt kommer der en pling lyd, som en stempelring der støder på noget og den lyd kommer inde fra krumtappen.
    Jeg er faktisk nået det punkt hvor jeg piller motoren af skifter krumtapslejer og cylinder. Sætter begrænsning i motoren igen så den er tilbage til standard.

• #9   28. apr 2021 jeg vil anbefale dig at skifte krumtap også

• #10   28. apr 2021 Ja det burde jeg nok. Det er bare det jeg købte den fordi jeg troede det var et hurtig fix og lidt lomme penge, men vis jeg skal smide alt det på for at få den til at køre igen, kommer jeg ikke til at tjene en krone. Men hvor der handles der spilles...
    Hvad tror du man kan få for den når alt er iorden. Det er en New zip

• #11   28. apr 2021 det går an på standen og du skal altid forvente det værste når du handler

• #12   28. apr 2021 Ja. vis jeg kan få 3.500 så går det nok lige op

• #13   28. apr 2021 oki

Kommentér på:
Dårligt træk

Annonce