{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speedometer virker ik
  • #2   14. jun 2021 Det er nok dit drev ved hjulet der er gået til... Tag kablet af oppe ved speedometeret, kig på den firkantede ende der stikker ud. Den skal rotere når der drejes på forhjulet.... Du kan istedet for tage kablet af ved hjulet og kig ned i drevet med en lygte, der skal der være et firkantet hul der roterer når hjulet drejes. Men det kan være svært at se for fedt hvis det nogensinde har fået det??
    Drejer kablet rundt er det så speedometeret der fejler, men de går nu ikke sådan lige i smadder... plejer og være drevet eller kabel

• #3   14. jun 2021 Den drejer kun rundt oppe ved speedometer når jeg skubber min knallert baglæns?

• #4   14. jun 2021 Men den drejer ikke rundt når jeg skubber den forlæns

• #5   14. jun 2021 Der er noget der er gået i pulver nede i drevet vil jeg tro, det skal dreje uanset retning. Hvis der er tygget tænder i stykker derinde eller slidt kan det måske virke en vej og ikke den rigtige vej (fremad)
    Tror du kan tjekke speedometeret ved at tage ende af kablet og dreje den rigtige vej med fingrene nede I drev enden af kablet.... og pas på!!! Måske med en batteri boremaskine på lav fart

Kommentér på:
speedometer virker ik

Annonce